åh neeeej.... grædefærdig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

twiggi

morethanperfect skriver:

Årrh . Nu fik du mig til at tude  ..

Ja , og der er den største oplevelse man nogensinde får ! . Forstår godt du glæder dig søde 

ups

jesus jeg kommer baré til at hyle når hun kommer op på min mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

twiggi

anetteb skriver:

org nina. hvor er du sød

- det bliver den bedste dag i dit liv. og du skal nok nå at tude lidt mere endnu :-) hi.

det kan du selv være,

og ja, det tror jeg gerne jeg når..

Anmeld

29. april 2011

morethanperfect

NinaSophia skriver:

ups

jesus jeg kommer baré til at hyle når hun kommer op på min mave

JA det gør du ! Det tror jeg de fleste gør . Åhh , altså nu fik du mig til at tænke på min fødsel ! 

Anmeld

29. april 2011

Vial

jeg har lige haft den VILDESTE tudetur..

tænk at jeg skal være mor om 2 ugers tid, jeg skal føde, jeg skal presse hende ud af min krop, jeg skal ligge i smerte, jeg skal holde MIN datter, jeg skal amme og mærke hende og holde hende, jeg fatter det slet ikke

jeg har drømt og ønsket inderligt at være mor siden.. ja gud ved hvor længe.. og nu sker det snart.. det er helt vildt.. jeg kom bare lige til at tænke over det efter jeg er kommet hjem fra sidste jordemoder besøg, og nu skal jeg snart føde...

undskyld mit indlæg, jeg er bare helt mør indeni..

Jeg får næsten kuldegysninger ved at læse dit indlæg. Det er SÅÅÅÅ STOOOOORT!

Man kan ikke måle det med noget andet. At blive mor er så vildt. Én ting er at få udløst spændingen ved at se, hvad der har gemt sig i maven. At mærke, dufte og amme. Noget andet er at opleve det gro og udvikle sig, at lære det lille menneske at kende. Det er så livsbekræftende. De salige smil man har på læberne har man aldrig haft før (kun som helt nyforelsket..haha).

En venindens mand sagde til mig for noget tid siden, at jeg bare skulle vente til, at de begyndte at kunne noget. Fx vinke, kravle, smile osv. Der bliver man fyldt med lykke. Det vil jeg give ham ret i. Man forstår slet ikke, hvad det indebærer før man står i det.

Du har det vildeste foran dig. NYD forventningens glæde..

Anmeld

29. april 2011

twiggi

KaMa skriver:

Jeg får næsten kuldegysninger ved at læse dit indlæg. Det er SÅÅÅÅ STOOOOORT!

Man kan ikke måle det med noget andet. At blive mor er så vildt. Én ting er at få udløst spændingen ved at se, hvad der har gemt sig i maven. At mærke, dufte og amme. Noget andet er at opleve det gro og udvikle sig, at lære det lille menneske at kende. Det er så livsbekræftende. De salige smil man har på læberne har man aldrig haft før (kun som helt nyforelsket..haha).

En venindens mand sagde til mig for noget tid siden, at jeg bare skulle vente til, at de begyndte at kunne noget. Fx vinke, kravle, smile osv. Der bliver man fyldt med lykke. Det vil jeg give ham ret i. Man forstår slet ikke, hvad det indebærer før man står i det.

Du har det vildeste foran dig. NYD forventningens glæde..

lige præcis, hun er vores for evigt, vores datter, vores pige som skal vokse sig stor og stærk, udvikle sig og blive en dygtig pige.. amen altså...

Anmeld

29. april 2011

twiggi

morethanperfect skriver:

JA det gør du ! Det tror jeg de fleste gør . Åhh , altså nu fik du mig til at tænke på min fødsel ! 

det er det største, det er jeg sikker på
sikke en glæde

Anmeld

29. april 2011

Mor til prinsessen :-)

NinaSophia skriver:

tænk at jeg skal være mor om 2 ugers tid, jeg skal føde, jeg skal presse hende ud af min krop, jeg skal ligge i smerte, jeg skal holde MIN datter, jeg skal amme og mærke hende og holde hende, jeg fatter det slet ikke

jeg har drømt og ønsket inderligt at være mor siden.. ja gud ved hvor længe.. og nu sker det snart.. det er helt vildt.. jeg kom bare lige til at tænke over det efter jeg er kommet hjem fra sidste jordemoder besøg, og nu skal jeg snart føde...

Hvor er du sød..... jeg tror det er helt normale følelser du går igennem, og jeg kan sagtens forstå dig.... jeg havde det på samme måde, bare ikke så længe før da hun kom 1 måned før tid. Men da jeg blev indlagt og de sagde jeg ikke kom hjem uden baby gik tankerne og følelserne også i gang......

Smerterne glemmer du hurtig når du har din lille pige i dine arme....  Det er en helt ubeskrivelig oplevelse, og prøv at glæd dig til den, end at frygte den, så du får en god oplvevelse.....

Mvh Tine

Anmeld

29. april 2011

Nanastep

NinaSophia skriver:

- kan kun følge dig, jeg havde også en tudetur inden jeg skulle føde, hvor det gik op for mig at jeg snart skulle være mor, og at jeg selv skulle presse hende ud af min krop !! MEN GLÆD DIG,! det er det mest fantastiske at føde, (syntes jeg)! <3

glæder mig meget til at høre når jeres prinsesse er kommet til verden, Rigtig god fødsel!

Anmeld

29. april 2011

lounika

NinaSophia skriver:

kan kun følge med dig hvordan du har det..

jeg skal være mor for første gang om 8 uger og jeg har det lige sådan der med at tænke fuck jeg tør ik og bliver nervøs men glæder mig såsåsåså meget til at se min lille dreng..

men jeg tænker meget over det og har det nogle dage helt frygeteligt.. har inden og tale med om det så tænker bare for mig selv .. ved ikke hvad jeg skal gør ved det men kan kun følge dig i det er en underlig fornemmlese at have det sadan man tuder og tænker men sammetid er glad og glæder sig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.