Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg har lige haft den VILDESTE tudetur.. tænk at jeg skal være mor om 2 ugers tid, jeg skal føde, jeg skal presse hende ud af min krop, jeg skal ligge i smerte, jeg skal holde MIN datter, jeg skal amme og mærke hende og holde hende, jeg fatter det slet ikke jeg har drømt og ønsket inderligt at være mor siden.. ja gud ved hvor længe.. og nu sker det snart.. det er helt vildt.. jeg kom bare lige til at tænke over det efter jeg er kommet hjem fra sidste jordemoder besøg, og nu skal jeg snart føde... undskyld mit indlæg, jeg er bare helt mør indeni..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Turtles skriver: Hvor er det bare dejligt for dig/jer..Det er den mest fantastiske oplevelse at blive morMen nyd du de sidste dage og få slappet godt af, du kommer til at skulle bruge noger energi på at få hende til verden jo
Hvor er det bare dejligt for dig/jer..Det er den mest fantastiske oplevelse at blive morMen nyd du de sidste dage og få slappet godt af, du kommer til at skulle bruge noger energi på at få hende til verden jo
taak vi glæder os helt vildt.
hjertelig tillykke med at der nu kun er et par uger til du ser dit lille vidunder. Husk ikke at blive slået ud hvis de første par måneder med den lille ikke lige er det du have forventet. Jeg kan huske med første graviditet, havde jeg bare ventet og håbet SÅ længe og da jeg så endelig blev gravid og den lille blev født så havde jeg måske haft en lille smule "lyserøde skyer-briller på" så jeg synes faktisk slet ikke det var som jeg havde forestillet mig.
Der er ikke noget bedre end forventningens glæde til det ukendte lille barn. Jeg håber du får en god og nem fødsel og at de næste par uger går stærkt.
tinasmor skriver: hjertelig tillykke med at der nu kun er et par uger til du ser dit lille vidunder. Husk ikke at blive slået ud hvis de første par måneder med den lille ikke lige er det du have forventet. Jeg kan huske med første graviditet, havde jeg bare ventet og håbet SÅ længe og da jeg så endelig blev gravid og den lille blev født så havde jeg måske haft en lille smule "lyserøde skyer-briller på" så jeg synes faktisk slet ikke det var som jeg havde forestillet mig. Der er ikke noget bedre end forventningens glæde til det ukendte lille barn. Jeg håber du får en god og nem fødsel og at de næste par uger går stærkt.
jeg glæder mig uendeligt til de hårde natter også, natte roderi, amning om natten og alt det hårde, bare det største for mig at endelig få mit så store ønske opfyld og det er bare det største for mig.. tak håber også fødslen går godt..
NinaSophia skriver: jeg glæder mig uendeligt til de hårde natter også, natte roderi, amning om natten og alt det hårde
jeg glæder mig uendeligt til de hårde natter også, natte roderi, amning om natten og alt det hårde
Hi hi, sender lige min bebs (som kommer om et par måneder) hen til dig
Jeg tror det er ganske normalt det du føler... Og så er man jo også en hormonbombe når man er gravid. Men det er en ubeskrivelig følelse at holde sit barn for første gang.
Glæder mig meget til at se din FB når den tid kommer - meget snart forhåbentlig.
tinasmor skriver: Hi hi, sender lige min bebs (som kommer om et par måneder) hen til dig
jeg får vist rigelig at se til
NinaSophia skriver: jeg får vist rigelig at se til
ja fair point.
Så må jeg hellere klare det selv.
henh01 skriver: Jeg tror det er ganske normalt det du føler... Og så er man jo også en hormonbombe når man er gravid. Men det er en ubeskrivelig følelse at holde sit barn for første gang. Glæder mig meget til at se din FB når den tid kommer - meget snart forhåbentlig.
ja mon ikke tak , jeg glæder mig til at skrive den.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128