Har i bil????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2008

netdaddy

Vi har en Peugeot 307, 2.0 SW st.car 7 prs. benzin årgang 2004, som vi købte sidste år i september. En vildt dejlig bil som kører 15-16 km/liter ved bykørsel og vi har haft den oppe på ca. 19 km/liter på landevej.

Der er plads til det hele og hvis det bliver nødvendigt kan vi sætte 2 ekstra sæder i, i bagagerummet, men da de koster 14.000/stk + moms og montering tror jeg ikke det bliver noget vi kommer til at overveje. Regner heller ikke med at vi skal have mere end 2-3 børn og så er det ikke nødvendigt. En dejlig rummelig bil hvor selv min kammerat på kjnap 2 meter har masser af benplads bag mig når jeg kører og jeg skal helst have god benplads! Barnevognen er der også fin plads til i det rummelige bagagerum. Og så har den panoramatag (vindue i taget), hviklet giver et helt fantastisk lysindfald. Man kan skyde et dække frem, så der ikke kommer lys ind ovenfra, men det har vi ikke brugt siden vi fik den.
Så er der nogen der skal til at skifte kan jeg varmt anbefale sådan en.

Før den havde vi en gammel Golf 3, 1.8, som var ved at falde fra hinanden til sidst. På et halvt r brugte vi 18000 på reparationer på skidtet og det var for meget til at vi ville blive ved. Peugeot'en har vi som nævnt haft et år og vi har brugt ca. 300,- kr. på reservedele (2 x forlygtepærer, sprinklertank-holder og en enkelt dækselsplit).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2008

fam.4xc

Vi har bil men kun Claes har kørekort..... bilen holder stille i hverdagene for der kører Claes firma bil

Anmeld

1. november 2008

1977

Profilbillede for 1977
Vi har en Chevorlet Blazer V6 med alt hvad hjertet begærer i udstyr og teknik Kunne ikke undvære en bil - selvom vi næsten ikke bruger den Jeg enten cykler eller tager bussen på arbejde, og manden har lastbilen hjem. Så dytten står faktisk bare og kigger på p-pladsen hele ugen. Men så er den jo billig i benzin og slitage

Anmeld

1. november 2008

miver

Ja det har vi bor på landet så det er næsten et must at vi begge har bil så vi kan komme til og fra arbejde ( elsker at køre bil bare ikke i større byer)

Vores skrammelkasser er en VW Vento tror den er fra 95
og en Skoda favorit fra 96 ( og den er bestemt ikke velholdt vi købte den for 6000kr nysynet og den køre på 3 år nu og har kostede os under 9000 kr ) billig transport middel
Mie

Anmeld

1. november 2008

Lulle25

Ja vi har 2 stk. Min mand køre i en C5 stationcar og jeg har en Hnda CRV det er en totalt skøn bil med masser af plads

Anmeld

1. november 2008

Juniors mor

Nej - vi bor midt i Kbh, og en bil ville kun betyde, at det ville tage endnu længere tid for os at komme frem. Vi cykler meget og bruger offentlig transport når vi skal på længere ture, og det fungerer optimalt. Nå den lille ny kommer til marts, skal vi have en Nihola, så begge unger + oppakning kan transporteres....
Kh
Helle

Anmeld

2. november 2008

monstar99

Vi havde en Fiat punto II fra 2000 indtil den 14 feb i år hvor nogen drenge syens de skulle sætte ild til den.
Havde ikke kasko så miste 50.000kr.

Så nu har vi kun haft råd til at købe en Vw golf diesel fra 89',

Men min mand har lige fået fast arbejde så er ved at spare op til noget bedre.

min mand synes det skal være en st. car fra sidst i 90'erne starten af 00'erne, med automat gear og det hele gerne Mercedes eller BMW.

Men ellers så de dage min mnad er på job har han firmabil han godt må bruge privat.

Men de er på guleplader54.png

Anmeld

2. november 2008

Pia.

Vi har en Peugeot 406 (stcar) og en Lupo .... - vi kan ikke undværre bilerne da min mand arbejder 100 kilometer her fra (han bruger lupoen) og jeg skal bruge peugeoten her hjemme til at aflevere alle tre børn om morgenen og komme til og fra legestue m.m...

Anmeld

2. november 2008

Joan ( Smallie )

Vi har en astra st. car fra 99 og en clio fra 02.

Vi bor også ude på landet og kan ikke undvære nogen af dem. Til daglig køre jeg rundt i clioen, men når der skal barnevogn eller hund med så er det i astraen.

Men det er nu også rart med sin egen bil. Ikke sjovt at være fanget herude på landet med et barn der måske er syg og ikke kan komme nogen steder.

Joan

Anmeld

2. november 2008

SmørBlomstens Mor

Ja jeg har en Citroën Xantia 2,0i fra 95

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.