Vi har en Peugeot 307, 2.0 SW st.car 7 prs. benzin årgang 2004, som vi købte sidste år i september. En vildt dejlig bil som kører 15-16 km/liter ved bykørsel og vi har haft den oppe på ca. 19 km/liter på landevej.
Der er plads til det hele og hvis det bliver nødvendigt kan vi sætte 2 ekstra sæder i, i bagagerummet, men da de koster 14.000/stk + moms og montering tror jeg ikke det bliver noget vi kommer til at overveje. Regner heller ikke med at vi skal have mere end 2-3 børn og så er det ikke nødvendigt. En dejlig rummelig bil hvor selv min kammerat på kjnap 2 meter har masser af benplads bag mig når jeg kører og jeg skal helst have god benplads! Barnevognen er der også fin plads til i det rummelige bagagerum. Og så har den panoramatag (vindue i taget), hviklet giver et helt fantastisk lysindfald. Man kan skyde et dække frem, så der ikke kommer lys ind ovenfra, men det har vi ikke brugt siden vi fik den.
Så er der nogen der skal til at skifte kan jeg varmt anbefale sådan en.
Før den havde vi en gammel Golf 3, 1.8, som var ved at falde fra hinanden til sidst. På et halvt r brugte vi 18000 på reparationer på skidtet og det var for meget til at vi ville blive ved. Peugeot'en har vi som nævnt haft et år og vi har brugt ca. 300,- kr. på reservedele (2 x forlygtepærer, sprinklertank-holder og en enkelt dækselsplit).
Anmeld