Har i bil????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har i bil ???

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.960 visninger
36 svar
0 synes godt om
31. oktober 2008

twinboys

Vi har en ny bil... En seat alhambra 1.9 tdi 6 personers...Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2008

Fam. Madsen

vi har to biler..

en wv polo 1,0 fra 1987 en gul plader som manden bruger på arbejde

også har vi en peugeot 2,1 stdt fra 1998 som jeg bruger her hjemme45.png

Anmeld

31. oktober 2008

Zuzet

Hejsa

Ja, jeg har en Opel Zafira til 7 pers. fra 2004 så der er plads til mine 5 børn :-)

Har snart haft den i et år, før den havde jeg en lille WV Polo str. car

Hilsen

Lotte

Anmeld

31. oktober 2008

Bastian

Ja, vi har to styks. En Peugeot 406 st og en Opel Corsa.

Anmeld

31. oktober 2008

A.

nej og det skal jeg ikke ha´for det første har ikke kørekort for det andet er for hidsig til køre bil

Anmeld

31. oktober 2008

twinboys

agnieszka skriver:

nej og det skal jeg ikke ha´for det første har ikke kørekort for det andet er for hidsig til køre bil

Smiler

Anmeld

31. oktober 2008

Lise

Yes - en Opel Astra Stationwagon Den er skøn!

Anmeld

31. oktober 2008

ekzunz

Jeps - vi har 3.....Manden har en firmabil - en Ford Focus Stationcar - den er ca. 2 mdr. gl.
Jeg har en Peugeot 106 GTI - den skal sælges....Og så har vi en Mercedes Vito 115 2,2 - tror jeg nok den hedder....Det er en 10 pers. bus som vi købte i foråret da vi skulle ha' en bil hvor vi kan være allesammen.
Den kører jeg i til daglig - et ordentligt skrummel i forhold til min lille løve-unge...
I virkeligheden må jeg slet ikke køre den da jeg ikke har buskørekort. Jeg havde sat mig for at komme igang, men da jeg talte med kørelæreren og han fortalte at jeg skulle på glatbane i en 52 pers. turistbus - så mistede jeg lissom modet....

Anmeld

31. oktober 2008

Mette+Mathias

Ja, vi har en Hyundai Matrix, som vi købte i september (fra 2004), - den passer fint til vores behov, - meget benplads til ungerne, og så kan ryglænene bagi lægges lidt ned, så ungerne sidder bedre når de sover *S*

Anmeld

31. oktober 2008

MUTT3

Vi har en Peugeot Parter.
Og jeg elsker simbelthen den dyt, det er SÅ nemt at komme ind og ud med ungerne, selv om at der er 3 der skal spændes fast og af, barnevognen, ligger vi kalechen ned på (for at man kan se via bakspejlet, den kan sagtens være der uden vi slår ned) og løfter ind i bagagerummet, ikke noget med at bruge tid på at bakse med at slå lortet sammen, vores store skrummel af en klapvogn (hvilken vi bruger mest, fordi den fungere glimrende som en barnevogn, de 2 store lå i den til de stoppede med at sove til middag) løfter vi bare ind bag i, sætter et elastik på, så den ikke triller fra side til side og så kører vi... super nemt hvis den mindste sover, det er liige til at smide autostolen op i den, og så der ud af, uden at vække hende... det er da nemt. Samtidig ligger der i øvrigt fast et sæt brandmandstøj (nej det lugter ikke, ikke efter det har været til luftning, efter en tur i en brand) der ud over kan vi uden problemer sagtens stoppe for 2000 kr daglivarer ind sammenmed brandtøjet og den ikke nedslåede barnevogn eller klapvogn (vi handler yderst yderst sjældent for så meget på en gang)

Min gemal er samler, og håndværker af værste skuffe, dvs skal vi bruge et nyt skab, vil han helere lave det selv, end øse penge på et købe... det kræver altså MEGET plads i en bil, kan jeg godt hilse og sige, så er det fedt med en bil der med en håndevænding kan laves om til en mindrer varebil... endnu mere fedt er det når ungerne stolt fortæller at det skab der er deres har de fået af ders fare, aller fedest er det når folk, ikke tror på at det er hjemmelavet (det bedste er dog at det passer lige nøjagtigt)

Kan man ønske sig en bil der er nemere i forhold til små børn? (og i øvriigt en mand der fylder et ondt år)
Jo det kan man, en nyrer model med skydedøre i bække sider i stedet for kun i den ene side, af med den, det nægter jeg så længe vi skal kunne transpotere 3 børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.