Nu må jeg komme lidt af med hvor hysterisk min datter på 3½ år er..
Troede bare de var en fase vi skulle igennem men nu har den taget næsten et år og jeg er nogle dage ved at gå helt til grunde når hun har en slem dag 
Hun er dele darn og har hun været siden hun var nogle måneder men her på det sidste er det bare blevet værre og værre syntes jeg..
Hun har det med at miste fatningen totalt vis hun bliver bedt om noget der ikke lige passer hende.. F.eks hun bliver bedt om at tage sit tøj på selv om morgenen da jeg sidder med den lille og skal give tøj på, dette vil hun gerne men vil ikke havde det tøj på der er lagt frem.. Jeg holder fast på at det er det tøj der er lagt frem og det er det hun skal tage på.. ender somregl med at hun hysterisk smider med alt hun kan komme i nærheden af, skriger og græder.. går ind på sit værelse og knalder døren i så hele hytten ryster
Jeg får så den lille i tøjet og må hente den store og nærmest med en helt kamp få smidt tøj på hende, børste tænder osv så vi kn komme ud af døren...
Nogle dage er der intet og hun er en lille engel og så sker der en lille ting som på 2 sec ændre alt og hun er nærmest djævlen selv..
Hun vil sjældent fortælle hvad der gør hende sur/ked af det jeg har prøvet alt jeg kan komme i tanke om men intet hjælper...
Dog har jeg bemærket at det er værst dagene efter hun kommer hjem fra samvær ca 2-3 dage efter hun er kommet hjem er det meget bedre og hun kan så efter at være faldet ned fortælle hvad hun blev så gal over..
De sidste to uger er hun så oveni begynde at true med at slå,bide, sparke, rive osv..både mig, min kæreste eller den mindste her hjemme...
Ved ikke mine levende råd for hvad jeg skal gøre for at hun igen er til at være i nærheden af uden at hun bliver hysterisk 20 gange på en dag og truer os her hjemme
Elsker hende og vil hende kun det bedste
Vis i har nogle råd eller ideer tager jeg imod med kys hånd
Anmeld