Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MorTilMalene skriver: jeg forståå det simpelt hen ikke.. alt det hippie tøj... ved ikke hvordan jeg skal forklare det.. men var ude og skulle shoppe lidt sommer tøj her for ikke så lang tid siden og da pengene ikke er så store her hjemme gik jeg i hø & møg.. der var kun hippie tøj.. eller er det mig der er galt på den.. elsker at gå i gamacher (staves) og en lang bluse der dækker måsen men knne næsten ikke finde noget... jeg skal jo snart ud og vise min blege vinterkrop frem til hele verden og håbe på jeg kan få lidt farve i år..
jeg forståå det simpelt hen ikke.. alt det hippie tøj... ved ikke hvordan jeg skal forklare det.. men var ude og skulle shoppe lidt sommer tøj her for ikke så lang tid siden og da pengene ikke er så store her hjemme gik jeg i hø & møg.. der var kun hippie tøj.. eller er det mig der er galt på den.. elsker at gå i gamacher (staves) og en lang bluse der dækker måsen men knne næsten ikke finde noget... jeg skal jo snart ud og vise min blege vinterkrop frem til hele verden og håbe på jeg kan få lidt farve i år..
kan kun give dig ret, synes det er utrolig svært at finde noget pænt tøj, den hippie stil de kører nu kan jeg ikk fordrage, hørdragter osv. så jeg går direkte efter udsalgsstativerne med rester, for at kunne finde noget men det er ikk altid der er noget at finde, så har fundet sommertøjet fra 08-09 frem og så er jeg ligeglad med om det ikk er moderne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sarah Foged skriver: kan kun give dig ret, synes det er utrolig svært at finde noget pænt tøj, den hippie stil de kører nu kan jeg ikk fordrage, hørdragter osv. så jeg går direkte efter udsalgsstativerne med rester, for at kunne finde noget men det er ikk altid der er noget at finde, så har fundet sommertøjet fra 08-09 frem og så er jeg ligeglad med om det ikk er moderne
det er nemlig dem jeg mener!!!! kan godt li de der harems bukser og sådan men går også efter udsalgs stativerne.. hehe..
MorTilMalene skriver: det er nemlig dem jeg mener!!!! kan godt li de der harems bukser og sådan men går også efter udsalgs stativerne.. hehe..
ja , synes bare det er træls at mange af deres toppe og kjoler ligner sådan en gammel kartoffelsæk der bare er farvet lidt og klippet i , håber Only har noget jeg kan bruge, der plejer at være noget pænt imellem
hehe...høg & møg...sjovt..
Jeg synes også tøjet er mærkeligt der for tiden...men jeg har da heldigvis nok til at gå gennem sommeren uden at købe..
Jeg er bare såå enig med dig . Syns ikke moden er særlig fed for tiden
sarah Foged skriver: ja , synes bare det er træls at mange af deres toppe og kjoler ligner sådan en gammel kartoffelsæk der bare er farvet lidt og klippet i , håber Only har noget jeg kan bruge, der plejer at være noget pænt imellem
var også i Only for den plejer at være gos.. fandt faktisk kun nogle gamacher (der var inde for det buget jeg ville bruge på tøj) men de har faktisk rigtig flot tøj.. heeh..
det er slet ikke for at støde nogen med dette indlæg.. for der er mange der sgatens kan gå med det tøj der er på mode.. jeg kan bare ikke få mig selv til det.. heeh..
Jeg ELSKER det dér "hippie-tøj" /boheme-stil som er fremme lige nu, jeg glæder mig til at blive højgravid i meget af det lækre tøj - meget af det er jo skabt til gravide kvinder
Lidt eksempler:
http://www.kigind.com/NEWS/HotGossip/2011/04/~/media/websites/kigind.com/Website/2011/04/ugens%20mode1611.ashx
Hov, det skal så lige tilføjes at jeg ikke er fan af alt det små-blomstredede der er fremme lige nu - slet ikke i bukser :/
MorTilMalene skriver: var også i Only for den plejer at være gos.. fandt faktisk kun nogle gamacher (der var inde for det buget jeg ville bruge på tøj) men de har faktisk rigtig flot tøj.. heeh..
det er godt de har det, for kunne godt bruge noget nyt
Jeg forstår sgu ikke liiiige hvad du mener... Kan du konkretisere lidt?Hippietøj... Sjovt udtryk.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128