jeg forstår ikke alt det hippie tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.146 visninger
22 svar
0 synes godt om
28. april 2011

MorTilMalene

jeg forståå det simpelt hen ikke.. alt det hippie tøj... ved ikke hvordan jeg skal forklare det.. men var ude og skulle shoppe lidt sommer  tøj her for ikke så lang tid siden og da pengene ikke er så store her hjemme gik jeg i hø & møg.. der var kun hippie tøj.. eller er det mig der er galt på den.. elsker at gå i gamacher (staves) og en lang bluse der dækker måsen men knne næsten ikke finde noget...  jeg skal jo snart ud og vise min blege vinterkrop frem til hele verden og håbe på jeg kan få lidt farve i år..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

sne190810

MorTilMalene skriver:

jeg forståå det simpelt hen ikke.. alt det hippie tøj... ved ikke hvordan jeg skal forklare det.. men var ude og skulle shoppe lidt sommer  tøj her for ikke så lang tid siden og da pengene ikke er så store her hjemme gik jeg i hø & møg.. der var kun hippie tøj.. eller er det mig der er galt på den.. elsker at gå i gamacher (staves) og en lang bluse der dækker måsen men knne næsten ikke finde noget...  jeg skal jo snart ud og vise min blege vinterkrop frem til hele verden og håbe på jeg kan få lidt farve i år..

Jeg forstår ikke helt. Hvad er din definition af såkaldt hippie tøj?

Anmeld

28. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

MorTilMalene skriver:

Jeg synes også moden er lidt særpræget for tiden. Men synes så også H&M har et dårligt udvalg pt. Og har været i flere butikker. 

Synes dog der er mange fine kjoler. Og basis ting kan man altid finde synes jeg. 

Anmeld

28. april 2011

MorTilMalene

sne190810 skriver:

Jeg forstår ikke helt. Hvad er din definition af såkaldt hippie tøj?

ved ikke hvordan man skal forklare det.. og har ikke en gang et billed.. hmm..

Anmeld

28. april 2011

Frøken J.

Hvad er hippietøj? Og hø og møg, er det H&M? Er da ked af, hvis du mener H&M bare er et latterligt sted man går hen, hvis man ikke lige har penge.. Jeg elsker personligt H&M, og jeg har ikke en hippie tøjstil, men kan nemt finde noget "almindeligt" tøj

Anmeld

28. april 2011

MorTilMalene

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg synes også moden er lidt særpræget for tiden. Men synes så også H&M har et dårligt udvalg pt. Og har været i flere butikker. 

Synes dog der er mange fine kjoler. Og basis ting kan man altid finde synes jeg. 

ja bestemt.. men kunne jo godt tænke mig lidt mere en bare en sort top eller en hvid top.. men man kan bare ikke få en pæn top uden den sidder mæreligt.. tror snart jeg hopper i refleks bukserne med snore og alt der høre til.. hehe..

Anmeld

28. april 2011

ekzunz

Jeg synes alle de lange farvestrålende kjoler er pragtfulde - jeg er bare ikke helt sikker på at jeg har kroppen til dem...

Denne her ville jeg da elske at have på når vi skal holde konfirmation - meeeen så skal jeg vist røve en bank....

http://www.fashiondeluxe.dk/halebob-kjole/1vit6725

Anmeld

28. april 2011

MorTilMalene

Secrets skriver:

Hvad er hippietøj? Og hø og møg, er det H&M? Er da ked af, hvis du mener H&M bare er et latterligt sted man går hen, hvis man ikke lige har penge.. Jeg elsker personligt H&M, og jeg har ikke en hippie tøjstil, men kan nemt finde noget "almindeligt" tøj

ja mener H&M elsker også normalt at købe tøj der men i øjeblikket er der kun noget mærkeligt tøj i hvertfald den vi har her i nærheden.. har intet imod H&M men har bare kaldt det hø & møg i lang tid..

Anmeld

28. april 2011

Frøken J.

MorTilMalene skriver:

ja mener H&M elsker også normalt at købe tøj der men i øjeblikket er der kun noget mærkeligt tøj i hvertfald den vi har her i nærheden.. har intet imod H&M men har bare kaldt det hø & møg i lang tid..

Ah okay ja, meget af det er lidt spøjst, men der er også rigtig meget rigtig fint tøj

Anmeld

28. april 2011

MorTilMalene

Secrets skriver:

Ah okay ja, meget af det er lidt spøjst, men der er også rigtig meget rigtig fint tøj

ja bestemt.. men intet af det er det jeg ville gå i.. syntes også det er rigtig flot med de lange flotte kjoler og sådan men kan bare ikke få mig selv til at gå med kjole.. hver gang jeg har kjole på føler jeg mig rigtig utilpas.. hmmmh..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.