Dessert til mange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.170 visninger
42 svar
0 synes godt om
28. april 2011

TineA

Hej Piger.

Jeg skal holde fødselsdag for nogle venner på lørdag og vi bliver 12, og skal have lidt forskelligt at spise, men hvad skal jeg gøre med dessert?? Jeg tænkte is, fra ParadIS, men ved ikke om det er for kedeligt?

Hvad ville I lave? Helst ingen makroner og helst noget der ikke tager 100 år og fylder for meget i et køleskab (derfor udelukkede jeg cheesecake)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Worldwide

Frugtsalat med fødeskum ?

Anmeld

28. april 2011

TineA

Mileva skriver:

Frugtsalat med fødeskum ?

Uha, ja dte kan jeg faktisk ikke lide Specielt ikke hvis det er fødeskum , hehe  Men det var faktisk et godt bud

Anmeld

28. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

W.. skriver:

Hej Piger.

Jeg skal holde fødselsdag for nogle venner på lørdag og vi bliver 12, og skal have lidt forskelligt at spise, men hvad skal jeg gøre med dessert?? Jeg tænkte is, fra ParadIS, men ved ikke om det er for kedeligt?

Hvad ville I lave? Helst ingen makroner og helst noget der ikke tager 100 år og fylder for meget i et køleskab (derfor udelukkede jeg cheesecake)

Hvad med Jamie Olivers Mascarpone jordbær tærte? Den er nem at lave, og så er den uden fløde men stadig dejlig lækker

Anmeld

28. april 2011

Worldwide

W.. skriver:

Uha, ja dte kan jeg faktisk ikke lide Specielt ikke hvis det er fødeskum , hehe  Men det var faktisk et godt bud

Så er du jo ikke nem vel

Gå til bageren og køb en lækker kage? Det er da nemt og hurtigt

Anmeld

28. april 2011

Mamalou

Chokolade kage med vaniljeis og bærsauce - lavet af enten frostne jordbær eller hindbær. Det er lækkert og nemt. Kagen bager du dagen før, isen ja køber du og saucen kan du lave i blenderen med lidt flormelis inden servering. Jeg har en god opskrift på en nem og god italiensk chokoladekage, hvis det har interesse!

Anmeld

28. april 2011

Mamalou

Ps: paradis is er ALDRIG kedeligt - du ku evt sætte lidt friskt frugt og chokolade til.

Anmeld

28. april 2011

TineA

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvad med Jamie Olivers Mascarpone jordbær tærte? Den er nem at lave, og så er den uden fløde men stadig dejlig lækker

Uhm, det lyder lækkert!! Men skal den ikke stå på køl?

Anmeld

28. april 2011

TineA

Mamalou skriver:

Ps: paradis is er ALDRIG kedeligt - du ku evt sætte lidt friskt frugt og chokolade til.

Uh ja, kage kan man altid spise. Hvis du har en god opskrift, ja så måtte du da meget gerne sende den denne vej Og du har ret - paradis er ALTID GODT!! Tak for dit gode forslag!

Anmeld

28. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

W.. skriver:

Uhm, det lyder lækkert!! Men skal den ikke stå på køl?

Jo, men den fylder ikke så meget da det er en tærte 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.