Ånder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

malliebooh

Novbaby skriver:

uh hvor skummelt!! det giver slet ingen mening at sådan noget kan ske! Jeg forstår virkelig heller ikke hvordan min dør kunn gå op på trods af den var låst! det næsten helt urealistisk... - Men tror på at alt kan lade sig gøre!

Men ville han bare se til jer hvordan i har det? eller er han død i huset eller lign.?

Jamen altså, min mor har lidt alla sådan nogle evner, hun kommunikerer bare med dem igennem drømme. Mine oldeforældre boede på færøerne, og har faktisk ikke set dem siden jeg var 4. Min oldemor lever stadig. Men min mor sagde at det var for at sige hej og hvordan vi havde det og sådan.. så bedte hun ham om at være mere "stille" hvis man kan sige det sådan, fordi han skræmte mig og min lillesøster. Siden da har der ikke været det helt store.. Bortset fra en gang, hvor min hund lå fredeligt i sin kurv, så da jeg kigger på hende, stirrer hun på noget, hopper op i min seng og begynder at gø.. Dér blev jeg lige lidt urolig , men der var intet at se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

LRJ

Novbaby skriver:

Det må være vildt spændene og have de evner!! Min mor har selv de evner, og jeg aner ikke hvor hun har det fra! men ville virkelig gerne selv ha dem!!!

Sys os de er rare det meste af tiden både min mor og far har det os hvor de kan mærke energierne fra dem, og min mor kan hører "dem" og min mormor har os noget, men vil ikke rigtigt indrømme det, Men Min datter tror jeg os har det, men hun er kun 1 år, så kan først finde ud af det om nogle år

Anmeld

28. april 2011

NinaNymannMadsen

jeg tror på ånder.
da jeg boede hjemme var der er en gang en eller anden fod både mig og en veninde så der gik ind på mit gamle værelse. da jeg så fik det nye værelse var der er en skygge i det ene hjørne af værelse når jeg var der inde alene var det som om den prøvede at kontakte mig, mit anlæg og tv tændte og slukkede selv og skruede op og ned. så en hvid skikkelse i kirketårnet der er i byen, hørte fodtrin på vores trappe og det er sådan en der kun knirker når man går på den. hørte stemmer der kaldte på mig, mærkede også nogen gange nogen der holdt om mig eller nussede mig.
da jeg boede inde ved min farmor efter hendes mand var død var det som om han stadig var der kunne mærke ham når jeg gik forbi hans værksted nede i kælderen hvor jeg også havde værelse. døren gik op af sig selv nogen gange også.

da ejg så flytted til horsens var der nogen der kaldte på mig, jeg så nogen gange mørke skygger selvom der ikk var noget der kunne lave de skygger. og jeg kunne blive ved

Anmeld

28. april 2011

Brams

Det er svært at vide hvad man skal kalde det, men jeg tror helt sikkert på at der er noget mellem himmel og jord

Anmeld

28. april 2011

Fru Aagaard

Jeg tror helt klart på der er mere mellem himmel og jord.

Og jeg elsker Marions bøger De er fantastiske...

Anmeld

28. april 2011

Holbæktrunten

Im a believer :0)Og det er min mand også blevet efter han har mødt mig. Jeg havde nemlig en gut rendende rundt her, fodtrin på loftet, løbende vandhaner forsvundne nøgler osv. Men det eskalerede da helt da min mand -som ikke rigtigt troede dengang- flyttede ind. Min "husven" blev noget agressiv og KNALDEDE med badeværelsesdøren hver gang vi/min mand kom hjem. Og det skete også når alle vinduer var lukkede. Efter et stykke tid var det som o. At han gav op og holdt op med at protestere så højlydt. Jeg tror stadig han er her, men han har nok affundet sig med at vi har førsteret :0)Jeg har også oplevet andre ting, bla er jeg sikker på min afdøde mormor har fulgt mig de første år efter sin død - tror hun ville sikre sig at jeg blev glad og lykkelig.

Anmeld

28. april 2011

TbCp

KittyGirl skriver:

jeg tror på ånder.. eller nærmere energier som de kaldes....

der findes så mange fortællinger og bøger omkring det og min mormor fortæller mig tit rigtig meget om det, som har gjort at jeg har et meget "normalt" forhold til det....

Deriblandt http://mariondampier-jeans.com/ .. hun er bare dygtig

Skal snart igang til at læse noget hun har lavet...

Men det er da skummelt at opleve når der sker ting som er uforklarlige.. og folk bliver rigtig bange nogen gange....

Jeg har været til foredrag med Marion... hun fik kontakt til min lillesøster.... jeg ved ikke rigtig om jeg tror på det... Men vil da ønske at der er et liv efter døden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.