Hej de damer 
hvor mange herinde tror på ånder?
Min kæreste og jeg er rigtig uenige på det område, Jeg tror 100 procent på at der er noget imellem himmel og jord som ikke kan forklares, men min kæreste synes jeg er vildt latterlig at jeg tror på det!!
Der køre et program hver onsdag der hedder ånderne vender tilbage, og jeg synes det er rigtig spændene - men min kæreste derimod gør grin med det og gør grin med at jeg er så dum at tro på det.
Det er ikke til at vide om det er snyd eller om det virkelig er sandt? men jeg tror på det!
Jeg har selv oplevet en masse uforklarlige ting i det gamle hus jeg har boet i, inden jeg flyttede hjemmefra.
det var hver gang vi byggede om i huset skete der en MASSE ubehagelige ting, næsten hver dag under ombygningen hørte vi døren gå op og smække hårdt igen og fodtrin halvt op af trappen. Det skal lige siges at det var en gammel tung dør, og trappen var en gammel vindel trappe som kun knirkede når der var nogle der gik på den.
Ting faldt på gulvet, vores hund sov og pludselig vågnede den og løb over i et hjørne og pev, vore gamle klaver begyndte og spille på de lyse toner, på trods af at der var "låg" på, vores ting forsvandt osv, der skete SÅ mange ting.
mine forældre gik så fra hinanden og huset blev solgt, og et år efter huset blev sat til salg har der været hele 4 familer der er flyttet derfra på kun 1 år. - det viser sig så at manden der har bygget huset også døde i huset, så jeg er slet ikke itvivl om at det var ham, han har ikke brudt sig om vi har bygget om!!
- er der nogle af jer der noglesinde har oplevet noget? fortæl meget gerne din historie hvis du har oplevet noget!
Undskyld det blev lidt langt!