Ånder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Tror du på ånder?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.894 visninger
16 svar
0 synes godt om
28. april 2011

Novbaby

Hej de damer

hvor mange herinde tror på ånder?

Min kæreste og jeg er rigtig uenige på det område, Jeg tror 100 procent på at der er noget imellem himmel og jord som ikke kan forklares, men min kæreste synes jeg er vildt latterlig at jeg tror på det!!

Der køre et program hver onsdag der hedder ånderne vender tilbage, og jeg synes det er rigtig spændene - men min kæreste derimod gør grin med det og gør grin med at jeg er så dum at tro på det.

Det er ikke til at vide om det er snyd eller om det virkelig er sandt? men jeg tror på det!

Jeg har selv oplevet en masse uforklarlige ting i det gamle hus jeg har boet i, inden jeg flyttede hjemmefra.

det var hver gang vi byggede om i huset skete der en MASSE ubehagelige ting, næsten hver dag under ombygningen  hørte vi døren gå op og smække hårdt igen og fodtrin halvt op af trappen. Det skal lige siges at det var en gammel tung dør, og trappen var en gammel vindel trappe som kun knirkede når der var nogle der gik på den.

Ting faldt på gulvet, vores hund sov og pludselig vågnede den og løb over i et hjørne og pev, vore gamle klaver begyndte og spille på de lyse toner, på trods af at der var "låg" på, vores ting forsvandt osv, der skete SÅ mange ting.

mine forældre gik så fra hinanden og huset blev solgt, og et år efter huset blev sat til salg har der været hele 4 familer der er flyttet derfra på kun 1 år. - det viser sig så at manden der har bygget huset også døde i huset, så jeg er slet ikke itvivl om at det var ham, han har ikke brudt sig om vi har bygget om!!

- er der nogle af jer der noglesinde har oplevet noget? fortæl meget gerne din historie hvis du har oplevet noget!

Undskyld det blev lidt langt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Ryberg

jeg tror på ånder.. eller nærmere energier som de kaldes....

der findes så mange fortællinger og bøger omkring det og min mormor fortæller mig tit rigtig meget om det, som har gjort at jeg har et meget "normalt" forhold til det....

Deriblandt http://mariondampier-jeans.com/ .. hun er bare dygtig

Skal snart igang til at læse noget hun har lavet...

Men det er da skummelt at opleve når der sker ting som er uforklarlige.. og folk bliver rigtig bange nogen gange....

Anmeld

28. april 2011

Troldemommi

Jeg tror på ånder, jeg tror der er masser af ting vi mennesker ikke  kan se eller forstå :-)

så kan du ikke lige hilse din kæreste og sige at ham at han skal klappe i når han driller dig :-)

ha en god dag

Anmeld

28. april 2011

LRJ

Jeg tror.. Har oplevet meget, og har os clairvoyanske evner, Har oplevet meget

Anmeld

28. april 2011

malliebooh

Jeg tror helt klart også på ånder, og forstår hvad du mener, eftersom at min kæreste også mener det er latterligt..

Men har oplevet forskellige historier:

Den ene gang var alle i huset gået i seng og jeg var på vej ud og børste tænder.. mellem mit værelse og badeværelse er der en stue og på stuebordet står der en skål MIDT inde på bordet.. Da jeg så børster tænder, hører jeg en *bang* , jeg går ud og kigger og den her skål er så faldet ned.. 

Den anden gang, vågnede jeg midt om natten af at noget koldt pustede mig i hovedet..

Min mor har senere fortalt at det var min oldefar der har været død i 7 år, som gik rundt og kiggede til os.. 

Anmeld

28. april 2011

Novbaby

KittyGirl skriver:

jeg tror på ånder.. eller nærmere energier som de kaldes....

der findes så mange fortællinger og bøger omkring det og min mormor fortæller mig tit rigtig meget om det, som har gjort at jeg har et meget "normalt" forhold til det....

Deriblandt http://mariondampier-jeans.com/ .. hun er bare dygtig

Skal snart igang til at læse noget hun har lavet...

Men det er da skummelt at opleve når der sker ting som er uforklarlige.. og folk bliver rigtig bange nogen gange....

Hun er bare SUPER dygtig!! hun har også været med i 2 af programmerne!

Men ja, det helt vildt! men prøver at få et lidt mere afslappede forhold til det, for jeg er helt utrolig bange i virkeligheden, men jeg synes det er vildt spændene!

Anmeld

28. april 2011

Novbaby

Monica P skriver:

Jeg tror på ånder, jeg tror der er masser af ting vi mennesker ikke  kan se eller forstå :-)

så kan du ikke lige hilse din kæreste og sige at ham at han skal klappe i når han driller dig :-)

ha en god dag

Det dejligt at se jeg ikke er den eneste der tror på det

Ja, jeg har bedt ham om at klappe i synes bestemt ikke det er noget han behøver og gøre grin med!

Anmeld

28. april 2011

Novbaby

Lone H. skriver:

Jeg tror.. Har oplevet meget, og har os clairvoyanske evner, Har oplevet meget

Det må være vildt spændene og have de evner!! Min mor har selv de evner, og jeg aner ikke hvor hun har det fra! men ville virkelig gerne selv ha dem!!!

Anmeld

28. april 2011

Novbaby

MalleH skriver:

Jeg tror helt klart også på ånder, og forstår hvad du mener, eftersom at min kæreste også mener det er latterligt..

Men har oplevet forskellige historier:

Den ene gang var alle i huset gået i seng og jeg var på vej ud og børste tænder.. mellem mit værelse og badeværelse er der en stue og på stuebordet står der en skål MIDT inde på bordet.. Da jeg så børster tænder, hører jeg en *bang* , jeg går ud og kigger og den her skål er så faldet ned.. 

Den anden gang, vågnede jeg midt om natten af at noget koldt pustede mig i hovedet..

Min mor har senere fortalt at det var min oldefar der har været død i 7 år, som gik rundt og kiggede til os.. 

uh hvor skummelt!! det giver slet ingen mening at sådan noget kan ske! Jeg forstår virkelig heller ikke hvordan min dør kunn gå op på trods af den var låst! det næsten helt urealistisk... - Men tror på at alt kan lade sig gøre!

Men ville han bare se til jer hvordan i har det? eller er han død i huset eller lign.?

Anmeld

28. april 2011

Annette A

Er slet ikke i tvivl om det, men ved da godt at ikke alt man hører er sandt, men sådan er det jo med alting. Det er altid vigtigt at være kritisk, men når de er sagt så må der da være noget om alt det der foregår. Så jo tror helt bestemt på mere mellem himmel og jord. Min kæreste er ligesom din på det område. Vi har en aftale om ikke at tale om det for det er ikke et emne vi kan mødes på halvvejen om. Han synes det er hylende sjovt og tror kun på det han lige kan se foran sig. Lidt snævert vil jeg mene, men det må han jo selv om, sålænge han ikke gør grin med det når jeg er tilstede, for jeg synes ikke man skal gå og tro man ved alting, når vi ikke ved halvdelen om hele det univers vi har omkring os. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.