Rødhåret og strækmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

lotte32

EJ det tror jeg er en skrøne

jeg er selv rødblond, fregnet og har meget lys og sart hud, men jeg fik kun få strækmærker på indersiden af lårene ved min to graviditeter og jeg tog endda meget på, især i den første graviditet

Lotte Ø.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

2babygirls

lhn89 skriver:

Hej piger

Jeg var ved jordemoder i dag, hun sagde hurtigt noget med, at rødhåret har nemmere ved at få strækmærker. Nu er jeg selv rødhåret og har fået en del mærker - men jeg har dog aldrig hørt om det, derfor vil jeg høre om der er nogle af jer, som ved noget om det? 

Hahahahaha... tænk at en jordemoder fortæller om sådan nogle skrøner!!!

Anmeld

28. april 2011

Lisbeth85

Hmm, den tror jeg ikke helt på kender indtil flere med andre hårfarver, som har fået strækmærker, så den holder vist ikke Og ja, som du kan læse i tråden, så er der mange rødhårede som ikke har fået nogen eller ganske få

Anmeld

28. april 2011

lhn89

Jamen synes også det lød lidt underligt - det var i hvert fald ikke noget jeg havde hørt om før!

Men alligevel tænkte  jeg også, at der måske var noget om det, nu hvor det var min JM, der fortalte det (går jo ud fra hun fortæller ud fra hendes viden som JM)

Men kan godt se at jeg ikke er den eneste, der synes det kunne lyde som en skrøne 

Anmeld

28. april 2011

Sabina

lhn89 skriver:

Hej piger

Jeg var ved jordemoder i dag, hun sagde hurtigt noget med, at rødhåret har nemmere ved at få strækmærker. Nu er jeg selv rødhåret og har fået en del mærker - men jeg har dog aldrig hørt om det, derfor vil jeg høre om der er nogle af jer, som ved noget om det? 

Min JDM sagde at det var en myte .

Anmeld

28. april 2011

Sabina

lhn89 skriver:

Hej piger

Min JDM sagde at det var en myte .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.