Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger
Jeg var ved jordemoder i dag, hun sagde hurtigt noget med, at rødhåret har nemmere ved at få strækmærker. Nu er jeg selv rødhåret og har fået en del mærker - men jeg har dog aldrig hørt om det, derfor vil jeg høre om der er nogle af jer, som ved noget om det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det har jeg aldrig hørt om...
lhn89 skriver: Hej piger Jeg var ved jordemoder i dag, hun sagde hurtigt noget med, at rødhåret har nemmere ved at få strækmærker. Nu er jeg selv rødhåret og har fået en del mærker - men jeg har dog aldrig hørt om det, derfor vil jeg høre om der er nogle af jer, som ved noget om det?
neeeeeeej...
jeg er rigtig rødhåret, og jeg fik ingen... kun nogle bitte små på lårene.. og (lidt flere) på babserne...
men, ingen på mavsen.. eller noget helt vildt, som sådan
Hvad er det dog for en skrøne??
Jeg er selv rødhåret, og har ikke en eneste streg/mærke nogen steder.
Synes også det lyder underligt. Godt nok er min hud sart mht. sol, men har ikke før hørt at den ellers skulle være sart pga. hårfarven
har jeg sku ikke hørt om før...
jeg er lyshåret, og fik mange
Jeg er lyshåret og fik mange.. så den tror jeg ikke helt holder, strækmærkerne er jo både genetisk betinget og hormonbetinget, og teoretisk set kunne den genetiske del måske godt hænge sammen med hårfarven, men det er jeg nu egentlig ret sikker på den ikke gør..
sne190810 skriver: Hvad er det dog for en skrøne?? Jeg er selv rødhåret, og har ikke en eneste streg/mærke nogen steder.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128