Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
qp skriver: Du tænker der skal være mere skygge sådan generelt på legepladsen eller? Og hvad er det der kan ske med solens skadelige virkninger nu når man er 2,5 ifht. senere?
Du tænker der skal være mere skygge sådan generelt på legepladsen eller? Og hvad er det der kan ske med solens skadelige virkninger nu når man er 2,5 ifht. senere?
Ja jeg tænker netop på mere skygge, der hvor de indtager væske/mad. Og så ved evt. sandkassen, da jeg formoder de yngste er der en del.
Jamen jo tidligere børn bliver forbrændt, jo større er risikoen for hudkræft senere i deres liv.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Altså jeg ved da fra mig selv at hvis jeg har været ude i solen en hel dag så er jeg også pænt bombet om aftenen..
og er endnu mere træt når jeg er solskoldet (ja solbrændt bliver jeg aldrig).
Jeg har også følt at jeg har kogt og kunne have feber.. men aner ikke om jeg har haft det..
Men nu er jeg også mega sart og under typen "totalt blegfis med fregner og rødligt hår". ;-9
qp skriver: Ja det kan jo være han bare er blevet syg nu når han tilfældigvis også er solbrændt ... I don't know. Der er ihvertfald rigtig mange der har en anden holdning end dig
Ja det kan jo være han bare er blevet syg nu når han tilfældigvis også er solbrændt ... I don't know. Der er ihvertfald rigtig mange der har en anden holdning end dig
Jeg kommer fra Spanien... jeg har set mange børn som har været for længe i solen Her overdriver man lidt med solen, synes jeg... Efter 5min i solen har forældrene allerede smurt dem 10 gange og de er bange, at det allerede er blivet for meget
Min fornemmelse er, at han ville have været syg ligemeget hvad, men det kommer vi aldrig at vide nu. Vigtigst er, at han bliver frisk igen
Jeg har selv fået feber af det, så det vil jeg mene, at man godt kan.. Håber han er frisk, når han vågner i morgen. Og jeg ville helt klart nævne det for personalet.... De har ikke lige tænkt sig om her
Dot D skriver: Jeg har selv fået feber af det, så det vil jeg mene, at man godt kan.. Håber han er frisk, når han vågner i morgen. Og jeg ville helt klart nævne det for personalet.... De har ikke lige tænkt sig om her
Han er var faktisk helt frisk i morges og kom afsted i formiddags så jeg er ret sikker på, at det har været hans krops reaktion på for meget sol
qp skriver: Han er var faktisk helt frisk i morges og kom afsted i formiddags så jeg er ret sikker på, at det har været hans krops reaktion på for meget sol
Det synes jeg også, at det lyder som... Det er vigtigt at holde ham fra solen de næste dage....
Dot D skriver: Det synes jeg også, at det lyder som... Det er vigtigt at holde ham fra solen de næste dage....
Det vil jeg helt sikkert gøre
Og tak
Rose <3 skriver: Ja jeg tænker netop på mere skygge, der hvor de indtager væske/mad. Og så ved evt. sandkassen, da jeg formoder de yngste er der en del. Jamen jo tidligere børn bliver forbrændt, jo større er risikoen for hudkræft senere i deres liv.
Du har en rigtig god pointe der ... Det vil jeg da helt sikkert huske, at nævne
Jeg er godt nok lidt rystet! sig mig smøre de ikke barnet når de har spist frokost? det er da slet ikke nok om eftermiddagen.. Når barnet er smurt ind om morgenen, det er da slet ikke nok med kun to gange når de er i solen hele tiden..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128