seperation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

hilma

hehe jo det var det i starten, men vi sover hver for sig jeg sover med lillemanden og xen sover for sig selv hihi

Nej det skal han da slet ikke bestemme, det er helt op til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Anonym trådstarter

hilma skriver:

hehe jo det var det i starten, men vi sover hver for sig jeg sover med lillemanden og xen sover for sig selv hihi

Nej det skal han da slet ikke bestemme, det er helt op til dig

nååh okay :-) jamen det er godt at i har det så godt sammen :-) nej sådan har jeg det også. hvorfor fanden skal jeg blive boende i en by hvor jeg ingen kender.. jeg vil hjem :-)

Anmeld

27. april 2011

hilma

ja for dælen da nej lige præcis min x spurgte faktisk også da jeg var højgravid om ikke jeg kunne flytte tættere på, mit svar var bare, haha niks nej du, jeg bliver hvor jeg er

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

hilma skriver:

ja for dælen da nej lige præcis min x spurgte faktisk også da jeg var højgravid om ikke jeg kunne flytte tættere på, mit svar var bare, haha niks nej du, jeg bliver hvor jeg er

sådan :-) du er min inspiration :-)

Anmeld

28. april 2011

3600MorTil2

nu har vi godt nok ikke hørt fra børnenes far i over en måned, men jeg bor i frederikssund ( nord shjælland) og han bor i valby stor kbh, men han havde isabella den store hver anden weekend, hvilket jeg syntes var for lidt men det var det han ville have, han mente så også at jeg skulle opsige min lejlighed sidste sommer og flytte ind til byen for så kunne han se isabella nået mere, og det er ikke fordi jeg ikke tænker på mine børn, men jeg vil bare ikke væk fra den by jeg er født og påvokset i. og det tager kun 45 min med tog, hjem til ham..

Anmeld

28. april 2011

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

okay først der? jeg synes nemlig også det er meget tidligt for vores søn at være 7 dage hos mig og så 7 dage hos min x. han er trods alt kun 6 mdr.. og eftersom jeg er på barsel er jeg den som har mest med ham at gøre, så ved ikke om han vil kunne klare 7 dage hos sin far, men aner det ikke.

Mener at have hørt fra Lola børneekspert fra GO morgen Danmark, at børn max må være væk fra den primær forælder 1dag per år de er. det vil sige at når dit barn 0-1år må han max være 1dag væk fra dig. Først når han er 7 år må han være hos far i 7 dage

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

merethe skriver:

Mener at have hørt fra Lola børneekspert fra GO morgen Danmark, at børn max må være væk fra den primær forælder 1dag per år de er. det vil sige at når dit barn 0-1år må han max være 1dag væk fra dig. Først når han er 7 år må han være hos far i 7 dage

ja du har nok ret.. vi er også kommet frem til at det er en dårlig ide når han ikke er ældre, men ellers er vi ikke enige om hvordan samværet skal være. Det er mig der er på barsel og har haft mest med ham at gøre, så jeg ville være ked af hvis han pludselig skulle bo hos sin far..

Anmeld

28. april 2011

Sabina

Anonym skriver:

ja som overskriften lyder har mig og min mand besluttet at blive seperet. Vi har en søn på 6 mdr. lige nu bor vi i et hus, som han så blir boende i og jeg flytter i lejlighed, og det er sådan set der problemet ligger. jeg bor sammen med ham i en mindre by og jeg er selv født og opvokset i en større by ca 30 km væk, og der vil jeg selvfølgelig gerne tilbage til da både mine venner og famile bor der..

vil hører om der er nogle der bor et stykke væk fra barnets far og hvordan i får det til at hænge sammen med fx dagpleje?

jeg har intet at ingen venner i den by vi bor i, så er babge  for at jeg vil komme til at gå i stå her, og han vil gerne have jeg blir boende heroppe, men det er jo også klart eftersom hans venner og famile og venner lige er i nærheden..

håber det jeg har skrevet gir mening :-)

Kæmpe krammer herfra  Håber du finder ud af det ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.