Jeg tænker du har den perfekte mulighed, du HAR et barn, du ved hvad du går ind til, han har oplevet 2 mdr. med dig og dit barn, vil det være en refleksion af virkeligheden og hverdagen, nej, så hvorfor ikke lærer hinanden at kende ordentligt (værdigrundlag, drømme og ideer om fremtiden, økonomi, hvordan man er i hverdagen når den kemiske forbindelse i hjerne har lagt forelskelsen bag sig, børneopdragelse osv.) I har virkelig en enestående mulighed for at lade ham prøve hverdagen af, så hvorfor ikke flytte sammen og se om det fungere inden man kaster sig ud i noget der handler om noget andet end ens egne behov.
Så mit svar må være, ja det er alt for tidligt, og en lille smule tankevækkende at man overhovedet kan overveje bevidst at ændre det fundamentale grundlag for et barn der allerede er her med så meget forandring på så kort tid.. det andet handler jo udelukkende om jeres behov, og det kan jeg forstå at man ikke tænker så når man ikke har et barn i forvejen, men det har du jo - hvor er hendes behov henne i overvejelserne? skal hun ikke først vænne sig til din nye kæreste og så til at han skal bo med jer.. jeg er altså lidt forundret over at det slet ikke er med i overvejelserne
Anmeld