Barn nummer 2.. hvornår?? hjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. april 2011

Anonym trådstarter

Hej . jeg er en ung pige på 18år .

som har en datter på 3 år . hun ser ikke sin far, og vi har været alene siden jeg fik hende,

men for 2 måneder siden fandt jeg en kæreste han er 20 år gammel. jeg vil gerne have en lille søs/bror til min datter

men han vil meget gerne have et barn NU.

men mit spørgsmål er så, ER DET FOR TIDLIGT???.

vi har jo ''kun'' været sammen i 2 måneder

vi elsker hinanden utrolig højt og vi er 110% sikre på vi skal vlre sammen resten af vores dage, min datter og ham de elsker bare hinanden.

Knus mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

tinasmor

Hvis du spørger, vil jeg svare: Ja, Jeg synes det er for tidligt.

Anmeld

27. april 2011

Maise86

Anonym skriver:

som har en datter på 3 år . hun ser ikke sin far, og vi har været alene siden jeg fik hende,

men for 2 måneder siden fandt jeg en kæreste han er 20 år gammel. jeg vil gerne have en lille søs/bror til min datter

vi elsker hinanden utrolig højt og vi er 110% sikre på vi skal vlre sammen resten af vores dage, min datter og ham de elsker bare hinanden.

Knus mig

Jeg synes det er for tidligt hvis du spørger mig.. Men alligevel på den anden side kan man jo aldrig blive mere sikker end man er i nuet på at det er ham man skal være sammen med... Hvis det føles rigtigt så hvorfor ikk? Men ja.. Måske i skulle kende hinanden lidt bedre først?

Anmeld

27. april 2011

Tip!

Altså... man kan være sammen flere år, få barn sammen for det er da sikkert når man nu har man været sammen så længe og så ender det med man går fra hinanden når barnet ikke er ret gammelt.. intet er sikkert

Nogen bliver også gravid ret hurtigt og levet et langt og lykkeligt liv sammen i mange mange år..

Mener bare, der er ingen måde der er rigtig at gøre det på...  

Anmeld

27. april 2011

aarhusmor

Anonym skriver:

Knus mig

Jeg synes trygt du kan vente et års tid før I går igang med at planlægge en ny gravidtet. Der er så meget man ikke ved om hinanden når man kun har kendt hinanden i 2 mdr. Jeg synes også det lyder som om du gerne vil vente lidt. En anden ting er at når man er nyforelsket så kører det jo som en leg det hele. Men hvad med hverdagen...... Så vent lidt

Anmeld

27. april 2011

Caroline86

hvis det føles rigtigt for JER, så kast Jer ud i det

personligt ville jeg aldrig selv være klar til den slags så tidligt i et forhold - heller ikke selvom jeg bare vidste han var THE ONE!

Der er ingen andre end Jer der kan afgøre hvad der er rigtigt for Jer.. og helt ærligt tror jeg ikke du kommer svaret nærmere ved at spørge herinde det er dig og ham der skal finde ud af det i fællesskab... overveje både det gode og det onde og finde frem til JERES plan

pøj pøj med livet, babyerne og prinsen på den hvide hest!

knus

Anmeld

27. april 2011

Isabeau

Knus mig

Det er først for 21 mdr. siden, at min kæreste og jeg fik Stella og vi har været sammen i 10 år i år

Venter nr. 2 barn nu med termin d. 2. dec.

Men er I begge friske på at få et barn mere, så "go for it"  Det kan da også godt være at der går et stykke tid, før der er held i spørjten...?

Anmeld

27. april 2011

Rockertand

Det er ALT, ALT, ALT for tidligt.

Jeg mener, at man under ingen omstændigheder træffer store beslutninger (barn, hus, flytte til den anden ende af landet) indenfor de første ca. 12 måneder.....

Når det første år er gået, er man ovre nyforelskelsesfasen, har set den andens fejl og mangler, kender hinandens økonomiske grundlag, har fået belyst idéer om fremtiden, politiske holdninger og 2000 andre ting, der er med til at gøre tilværelsen lidt mere harmonisk.

Anmeld

27. april 2011

Hailiesmom11

Jeg var selv kun sammen med min kæreste ca 5 mdr inden vi  blev gravide og nu har vi lige haft 1 års dag, jeg var ikke i tvivl om at han var den rigtige han er min første rigtige kærlighed.

Jeg tog det stærk op til overvejelse om vi skulle have barn nu, jeg er 22 og han 28, jeg følte jeg var klar til at blive mor og jeg er 110% sikker på at han bliver en god far. Han er den jeg vil være sammen med resten af livet og hvis det ikke går jamen så ved jeg med sikkerhed at min datter har den bedste far hun kunne få. (skal siges vi har været en del igennem mens vi har været sammen som kunne ødelægge et forhold)

Men mit spørgsmål er er han klar til at blive far? eller er det bare dig der gerne vil have et barn mere?

Anmeld

27. april 2011

Worldwide

Tja, jeg vil sige kast jer ud i det hvis i følerfor det begge to.. Man kan ikke vide sig sikker på hvad fremtiden bringer, om man så ha rværet sammen 1 mdr eller 10 år..

Kan da fortælle dig min historie Godt nok har jeg kendt Nick gennem flere år, men kun gennem nettet.. Vi har ganske vist snakket over skype/telefon ofte, men den 7 april sidste år valgt han at tage flyet til DK og møde mig.. Vi er den dag i dag blevet forlovet, har verden dejligste pige sammen og bor sammen.. Ja det gik stærkt, men vi var begge fast besluttet på vi ville hinanden og det skulle være os, såe ja..

Synes i skal gøre hvad I synes føles rigtigt, og ikke hvad ANDRE siger i bør gøre

Held og lykke med det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.