Gravid og diarré :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

Anonym trådstarter

katrine7 skriver:

Jeg har også haft skiftende afførring efter jeg begyndte på mine, godt nok tyndt, men ikke diarré.

Og ved virkelig ikke hvad man kan gøre, men jeg tager mine om morgenen, og så GraVitamin om aftenen til aftensmad. Det har hjulpet lidt.

puha, det er ikke rart med en træls mave..

jeg har decideret diarré, meget meget pinligt for det løber bare ud af mig nogle gange INDEN jeg når på wc..

min jordemoder anbefalte noget jern som var flydende jeg kunne prøve, må se om ikke det hjælper..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Anonym trådstarter

jannebjerre skriver:

Hvor langt er du henne???

Jeg er i uge 16 men begyndte først på jern tabletter for 4 dage siden da jeg har været meget syg med kvalme og opkast.. og lige siden jeg startede er det at diarréen er opstået.

Anmeld

27. april 2011

jannebjerre

Anonym skriver:

Jeg er i uge 16 men begyndte først på jern tabletter for 4 dage siden da jeg har været meget syg med kvalme og opkast.. og lige siden jeg startede er det at diarréen er opstået.

Hvilke tager du?

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

jannebjerre skriver:

Hvilke tager du?

Hemojern, 3 om dagen... de skulle netop være gode ved maven, men min mave reagerer meget stærkt på dem åbenbart..

Anmeld

27. april 2011

jannebjerre

Anonym skriver:

Hemojern, 3 om dagen... de skulle netop være gode ved maven, men min mave reagerer meget stærkt på dem åbenbart..

Ja med mindre det ikk er jernpillernes skyld

Måske du har fået lidt kulde på maven eller spist noget forkert???

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

jannebjerre skriver:

Ja med mindre det ikk er jernpillernes skyld

Måske du har fået lidt kulde på maven eller spist noget forkert???

Hmm, det skulle jeg ikke mene..

Jeg har heller ikke spist anderledes end jeg plejer at gøre..

Snakkede med min jordemoder om det forleden dag og hun sagde at nogle slet ikke kunne tåle det ekstra tilskud af jern og derfor fik diarré.. så tror jeg må prøve at droppe pillerne for nogle dage og se om maven stabiliserer sig..

Anmeld

27. april 2011

katrine7

Anonym skriver:

puha, det er ikke rart med en træls mave..

jeg har decideret diarré, meget meget pinligt for det løber bare ud af mig nogle gange INDEN jeg når på wc..

min jordemoder anbefalte noget jern som var flydende jeg kunne prøve, må se om ikke det hjælper..

Det flydende jern fik min lillebror som baby. Han fik hård mave af det, så måske det kan hjælpe

Spiser du nok fibre i din mad? For gør jeg personligt ikke selv, og er overbevist om at det også har noget at sige.

Er generelt ikke til groft brød osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.