Gravid og diarré :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.131 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. april 2011

Anonym trådstarter

hvad kan man gøre ved det?

har de seneste dage lidt af diarré, det er så slemt at jeg af og til slet ikke kan mærke at jeg skal på wc og det er så tyndt som vand..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Mira0911

Anonym skriver:

hvad kan man gøre ved det?

har de seneste dage lidt af diarré, det er så slemt at jeg af og til slet ikke kan mærke at jeg skal på wc og det er så tyndt som vand..  

Det havde jeg for ca. 14 dage siden... Jeg gjorde ikke rigtig noget end at drikke end masse vand... 

Anmeld

27. april 2011

maryjane

Tjah, få rigeligt med væske, og prøv at spise så normalt som muligt. Spis evt. noget cultura hvis du bryder dig om det.

Det er lidt de råd jeg fik, da jeg havde det. Håber det går over snart, ellers kontakt doktoren.

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Ok, mange tak for rådene..

Jeg spekulerer dog lidt på om det kan være mine jern tabletter som gør at jeg får diarré, da det er opstået lige siden jeg begyndte på dem???

Anmeld

27. april 2011

maryjane

Tror godt det med jernen kan drille, så kan "mærkeskift" måske hjælpe. Men det er bare et gæt

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

maryjane skriver:

Tror godt det med jernen kan drille, så kan "mærkeskift" måske hjælpe. Men det er bare et gæt

Ja, jeg tror jeg vil prøve med en pause fra jern tabletterne og se hvad der sker med maven.. for diarréen er kommet lige efter jeg begyndte på dem..  

Anmeld

27. april 2011

Julemusen

Jeg havde præcist det samme da jeg startede på jern for godt 5 uger siden. Så begyndte jeg at tage pillerne om eftermiddagen istedet for inden jeg gik i seng og det har sjovt nok hjulpet og var nødt til at droppe appelsinjuicen som jeg normalt skyllede ned med for kastede op hver morgen når jeg drak det om aftenen.

Anmeld

27. april 2011

jannebjerre

Hvor langt er du henne???

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Kitty-Katten skriver:

Jeg havde præcist det samme da jeg startede på jern for godt 5 uger siden. Så begyndte jeg at tage pillerne om eftermiddagen istedet for inden jeg gik i seng og det har sjovt nok hjulpet og var nødt til at droppe appelsinjuicen som jeg normalt skyllede ned med for kastede op hver morgen når jeg drak det om aftenen.

Godt at høre jeg ikke er alene..

jamen jeg har en stærk mistanke om at det er pga. de jernpiller og min jordmoder sagde også at de ved nogle gav diarré.

jeg har også prøvet at tage mine om eftermiddagen istedet for om aftenen, men det er det samme..

så tror jeg tager et par dage uden jern piller og ser om ikke det hjælper lidt på maven..

Anmeld

27. april 2011

katrine7

Jeg har også haft skiftende afførring efter jeg begyndte på mine, godt nok tyndt, men ikke diarré.

Og ved virkelig ikke hvad man kan gøre, men jeg tager mine om morgenen, og så GraVitamin om aftenen til aftensmad. Det har hjulpet lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.