han skal til svendeprøve meget muligt men lige om lidt skal du føde et barn, det er da nok en hårdere eksame
uanset hvad så skal han da ikke tale sådan til dig, det er da nu han skal sige ja, tak og amen og støtte dig... svendeprøve er da ingen undskyldning for at té sig som en tankeløs person(ja undskyld mig) men min eks téede sig sådan overfor mig og jeg gik sgu fra ham. 14 dage inden jeg gik fra ham, sagde jeg at han skulle da se at udvise gensidig respekt og forstå at man er to i et forhold. ja, jeg skred sgu fra ham. først et år efter sagde han undskyld for sin opførsel( vi var sammen i 5 år).
Du venter et barn, så selvfølgelig skal i være to om at dele glæden, når det nu er jer der har skabt barnet
synes bare at du og din guldklump fortjener bedre end at få " hold kæft så jeg kan få ro" 
Jeg er enlig mor og har været det gennem hele graviditeten, men at have veninder og familie omkring sig, ja, det er da guld værd istedet for en sur partner.
Faren til min søn har da været der, men vi var gået fra hinanden inden jeg vidste jeg var gravid, så vi tog den jo bare derfra og han ser sin søn osv. Men er da glad for at jeg havde veninder og familie der delte den store glæde sammen med mig..
du skal jo ikke gå og tænke på hvornår du skal tie stille eller noget, du bør da tænke på, hvilken glæde der er i vente og hvor stort og fantastisk det bliver
Anmeld