Er træt af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg ved at han har haft en rigtig god opdragelse. Og jeg har også spurgt ham, om han vil have jeg skal være en kælling overfor ham igen, for så skal han da nok få en sviner i ny og næ. Men det ville han jo ikke have, han vil bare gerne have luft siger han.

MEN, jeg ved jo ikke hvornår jeg så skal

holde min kæft' eller hvornår jeg ikke kan ''tillade'' mig at være glad. Altså synes bare ikke det kan være rigtigt. Han plejer ikke at snakke så grimt til mig.

jeg ved at han står med en svendeprøve lige rundt om hjørnet, men han gik med til at få et barn. så synes ikke han kan være det bekendt. Tager en snak med ham imorgen, om hvad fanden han vil med dette her forhold. For det her holder jeg sku ikke til i længden.

Uansethvad, så er det ingen undskyldning at være sådan og tale sådan, så enkelt er det.
Så få talt ud med ham og få nogle andre boller på suppen.
Held og lykke med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

lounika

Anonym skriver:

Hej piger.

Så fik jeg også brug for at lette hjertet en gang. Som vi fleste nok har engang imellem.

Er så mega træt af at min kæreste beklager sig over mig hele tiden. Lige meget hvad jeg gør, kan han altid finde noget negativt ved det.

Er 30+3 henne, og humørsvingningerne er ikke så slemme mere, og slet ikke efter solen er kommet frem(Er faktisk rigtig glad hele tiden)

Så kommer jeg hjem fra skolen idag, i højt humør og begynder at fortælle ham om nogle sjove episoder. Og om idioten ikke ber' mig om at tie' stille, fordi han er træt af at hører på mig !!!

I starten a graviditeten brokkede han sig over jeg hele tiden var negativ. Det skal så siges at det ikke kun var pga. hormonerne men også en masse andre ting mht. uddannelse osv. og det sagde han på daværede tidspunkt at han havde forståelse for.

Og når jeg så endelig begynder at være glad hele tiden, og har lyst til at dele mine gode dage med ham. ber' han mig om at tie stille . Faktisk da vi var nede og leje film bad han mig om at holde kæft, så han kunne få noget ro engang imellem. Helt ærlig. Er snart træt af at lige meget hvad jeg gør eller siger, er det bare aldrig godt nok. Og har selvfølgelig snakket med ham om det FLERE gange, men han kan ikke selv se at det sorger mig.

Er det mig den er helt gal med eller hvad ??

Puha havde bare brug for at komme ud med det.

Hilsen en trist og forvirret gravid pige.

det jeg ked af og høre for det er bestemt IKKKKKE rimeligt det han gør overhovet.. jeg er selv i uge 31+4 og jeg ville bestemt ikke finde mig i det der hvis det var mig.

tag en snak med ham og sig det ikke er rmeligt og du bliver ked af det... .. det ikke bare nemt at være garvid. det tager meget af ens energi og når du så har lidt du vil dele med ham skal han sku tage i mod det med åbne arme .. han må også have en træls dag det jo rimeligt men lyder ik til det kun lige va en dag jo..

jegfor dig at du finder din søde kæreste igen inden jeres lille baby kommer .. måske har kæresten for meget at tænke på aå han nemt bliver sur .. prøv at lave et eller andet hygge for ham..

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

lounika skriver:

det jeg ked af og høre for det er bestemt IKKKKKE rimeligt det han gør overhovet.. jeg er selv i uge 31+4 og jeg ville bestemt ikke finde mig i det der hvis det var mig.

tag en snak med ham og sig det ikke er rmeligt og du bliver ked af det... .. det ikke bare nemt at være garvid. det tager meget af ens energi og når du så har lidt du vil dele med ham skal han sku tage i mod det med åbne arme .. han må også have en træls dag det jo rimeligt men lyder ik til det kun lige va en dag jo..

jegfor dig at du finder din søde kæreste igen inden jeres lille baby kommer .. måske har kæresten for meget at tænke på aå han nemt bliver sur .. prøv at lave et eller andet hygge for ham..

Vi har lige holdt påskeferie sammen, kun ham og jeg. uden mobiler bare ren nydelse af hinande. Og det var simeplthen bare så vidunderligt. Og ligeså snart vi rammer hverdagen igen bliver han en idiot.

Selvom han har meget at tænke på (en svendeprøve snart) Er det da ingen undskyldning at snakke til mig på den måde. Han kunne i det mindste prøve at sige det på en ordenlig måde.

Men skal snakke med ham imorgen om det. Også håber jeg han kan åbne hans øjne og se at han er unfair. han kan jo heller ikke sætte sig ind i at jeg har det hårdt (Smerter i ryggen, lille manden presser mod mine ribben, ja alt det der nu sker når man er gravid)

Anmeld

27. april 2011

hilma

han skal til svendeprøve meget muligt men lige om lidt skal du føde et barn, det er da nok en hårdere eksame uanset hvad så skal han da ikke tale sådan til dig, det er da nu han skal sige ja, tak og amen og støtte dig... svendeprøve er da ingen undskyldning for at té sig som en tankeløs person(ja undskyld mig) men min eks téede sig sådan overfor mig og jeg gik sgu fra ham. 14 dage inden jeg gik fra ham, sagde jeg at han skulle da se at udvise gensidig respekt og forstå at man er to i et forhold. ja, jeg skred sgu fra ham. først et år efter sagde han undskyld for sin opførsel( vi var sammen i 5 år).

Du venter et barn, så selvfølgelig skal i være to om at dele glæden, når det nu er jer der har skabt barnet synes bare at du og din guldklump fortjener bedre end at få " hold kæft så jeg kan få ro"

Jeg er enlig mor og har været det gennem hele graviditeten, men at have veninder og familie omkring sig, ja, det er da guld værd istedet for en sur partner. 

Faren til min søn har da været der, men vi var gået fra hinanden inden jeg vidste jeg var gravid, så vi tog den jo bare derfra og han ser sin søn osv. Men er da glad for at jeg havde veninder og familie der delte den store glæde sammen med mig.. du skal jo ikke gå og tænke på hvornår du skal tie stille eller noget, du bør da tænke på, hvilken glæde der er i vente og hvor stort og fantastisk det bliver

Anmeld

27. april 2011

lounika

Anonym skriver:

Vi har lige holdt påskeferie sammen, kun ham og jeg. uden mobiler bare ren nydelse af hinande. Og det var simeplthen bare så vidunderligt. Og ligeså snart vi rammer hverdagen igen bliver han en idiot.

Selvom han har meget at tænke på (en svendeprøve snart) Er det da ingen undskyldning at snakke til mig på den måde. Han kunne i det mindste prøve at sige det på en ordenlig måde.

Men skal snakke med ham imorgen om det. Også håber jeg han kan åbne hans øjne og se at han er unfair. han kan jo heller ikke sætte sig ind i at jeg har det hårdt (Smerter i ryggen, lille manden presser mod mine ribben, ja alt det der nu sker når man er gravid)

lyder dejligt med paasken .. det var da et lille +++ i en træls historie.. men jeg der er ikke rimeligt selv om der meget at tænke på...  ja ham må forstå det ikke bare lige nemt at være os "tykke maver" min er heldivis såså forståene og siger vær dag søde ting og når jeg har det træls så prøver han at gør noget godt hvis jeg har undt eller er træt.. jeg er sygemeldt og er meget hjemme jo .. så ham må høre på alt det jeg har lyst til at komme ud med efter en hel dag alene og det gør han gerne .. du skal bare have din til at forstå det..   jeg ønsker dig alt hel og lykke med i morgen og håber han fosrtår dig...  ellers skal jeg forklar ham hvordan det er og være garvid.. hehe..  jeg blev sygemeldt i januar og skal føde d 25 juni så og har undet hele tiden og kan ikke rat meget ..   så han skulle bare prøve at have en som mig hehe som inegn ting kan næste hehe..

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

lounika skriver:

lyder dejligt med paasken .. det var da et lille +++ i en træls historie.. men jeg der er ikke rimeligt selv om der meget at tænke på...  ja ham må forstå det ikke bare lige nemt at være os "tykke maver" min er heldivis såså forståene og siger vær dag søde ting og når jeg har det træls så prøver han at gør noget godt hvis jeg har undt eller er træt.. jeg er sygemeldt og er meget hjemme jo .. så ham må høre på alt det jeg har lyst til at komme ud med efter en hel dag alene og det gør han gerne .. du skal bare have din til at forstå det..   jeg ønsker dig alt hel og lykke med i morgen og håber han fosrtår dig...  ellers skal jeg forklar ham hvordan det er og være garvid.. hehe..  jeg blev sygemeldt i januar og skal føde d 25 juni så og har undet hele tiden og kan ikke rat meget ..   så han skulle bare prøve at have en som mig hehe som inegn ting kan næste hehe..

Ved jo godt mændene ikke kan sætte sig helt ind i graviditeten, det er jo også svært. de mærker jo kun vores hormoner .

Men min kæreste er også virkelig dejlig til tider. men det er virkelig begyndt at slå klik for ham, hvor han så siger jeg skal holde min kæft . Og det skal han altså bare ikke sige til mig. prøver i forvejen at være positiv (Da det altid er vejen frem) Men snakker med ham imorgen, også håber jeg han forstår det. hvis ikke, er det nok farvel og tak. så vil jeg faktisk heller klarer det alene, hvis du forstår ) Arrrrh hvor trist , det er da også virkelig trist at du har ondt hele tiden.  :/

Anmeld

27. april 2011

lounika

Anonym skriver:

Ved jo godt mændene ikke kan sætte sig helt ind i graviditeten, det er jo også svært. de mærker jo kun vores hormoner .

Men min kæreste er også virkelig dejlig til tider. men det er virkelig begyndt at slå klik for ham, hvor han så siger jeg skal holde min kæft . Og det skal han altså bare ikke sige til mig. prøver i forvejen at være positiv (Da det altid er vejen frem) Men snakker med ham imorgen, også håber jeg han forstår det. hvis ikke, er det nok farvel og tak. så vil jeg faktisk heller klarer det alene, hvis du forstår ) Arrrrh hvor trist , det er da også virkelig trist at du har ondt hele tiden.  :/

er spendt på at høre havd ahn siger så... ja forstår dig godt og det må du sige til ham at du ik kan kalre det hvis det ikke bliver anderledes vil du heller være for dig selv så du ike bliver så ked af det af hans mellinger... sov lidt på det og snk godt i morgen..  knuss

Anmeld

28. april 2011

eElak

Giv ham et par ørepropper..

Ej han skal behandle dig ordentligt - no doubt about it...

Men du er selv inde på at han har en svendeprøve som han skal have overstået om lidt. Og det kan sgu godt være stressende - især hvis han så også har et kommende faderskab ventende i kulissen.

Jeg forsvarer ikke hans handlinger, men vil prøve at belyse hans del af det hele. Han står med 2 store "projekter", og han er nok vældigt nervøs omkring det hele og har en masse tanker. og så kan det være at han "bare har brug for ro" for tiden. Og det burde man i teorien også kunne respektere.. men det kræver også at han beder om den respekt på en respektfuld måde...

Er du med på hvad jeg mener? :-)

Anmeld

28. april 2011

CamiRon

Men du er selv inde på at han har en svendeprøve som han skal have overstået om lidt. Og det kan sgu godt være stressende - især hvis han så også har et kommende faderskab ventende i kulissen.

Jeg forsvarer ikke hans handlinger, men vil prøve at belyse hans del af det hele. Han står med 2 store "projekter", og han er nok vældigt nervøs omkring det hele og har en masse tanker. og så kan det være at han "bare har brug for ro" for tiden. Og det burde man i teorien også kunne respektere.. men det kræver også at han beder om den respekt på en respektfuld måde...

Jeg tænkte netop det samme da jeg læste indlæggene igennem. Tror han føler sig vældig presset af svendeprøve og forestående fødsel! Ikke at det legaliserer hans måde at tale til dig på, men  det forklarer nok hans negativitet og korte lunte.   Men I burde nok have en snak om hvordan I løser problemet til i hvert fald svendeprøven er overstået.

Jeg skulle vel egentlig have citeret trådstarters indlæg men var bare så enig med dig KaLee!

Held og lykke, trådstarter!

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Kan godt se hvad du mener. Og har jo skrevet det samme i nogle af de andre tråde. men hvis han har brug for ro, skal han fortælle det. og ikke be' mig om at holde kæft.

han tænker slet ik på min graviditet pt. har han også selv sagt. pga svendeprøven. men synes jeg bare ikke er okay. jeg går også til fødselsforberedelserne alene.   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.