Hej piger.
Så fik jeg også brug for at lette hjertet en gang. Som vi fleste nok har engang imellem.
Er så mega træt af at min kæreste beklager sig over mig hele tiden. Lige meget hvad jeg gør, kan han altid finde noget negativt ved det.
Er 30+3 henne, og humørsvingningerne er ikke så slemme mere, og slet ikke efter solen er kommet frem(Er faktisk rigtig glad hele tiden)
Så kommer jeg hjem fra skolen idag, i højt humør og begynder at fortælle ham om nogle sjove episoder. Og om idioten ikke ber' mig om at tie' stille, fordi han er træt af at hører på mig !!!
I starten a graviditeten brokkede han sig over jeg hele tiden var negativ. Det skal så siges at det ikke kun var pga. hormonerne men også en masse andre ting mht. uddannelse osv. og det sagde han på daværede tidspunkt at han havde forståelse for.
Og når jeg så endelig begynder at være glad hele tiden, og har lyst til at dele mine gode dage med ham. ber' han mig om at tie stille . Faktisk da vi var nede og leje film bad han mig om at holde kæft, så han kunne få noget ro engang imellem. Helt ærlig. Er snart træt af at lige meget hvad jeg gør eller siger, er det bare aldrig godt nok. Og har selvfølgelig snakket med ham om det FLERE gange, men han kan ikke selv se at det sorger mig.
Er det mig den er helt gal med eller hvad ??
Puha havde bare brug for at komme ud med det.
Hilsen en trist og forvirret gravid pige. 
Anmeld