Hvornår kommer jeres børn i seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2011

ekzunz

SussieThyssen skriver:

Wau..det var da godt nok tidligt for en 13 årig..brokker han sig ikke over det?

Det synes jeg slet ikke er tidligt for en 13 årig. Vores har haft samme tider. Vores på snart 15 skal lægge sig til at sove kl. 22 - og det er først efter han er fyldt 14 at han har fået rykket sin sengetid fra 21.30.

Så har vi også en på 16, han skal lægge sig til at sove kl. 23, men ha' børstet tænder og være "nat-klar" kl. 22.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

NinaNymannMadsen

asta er 22 mdr. og kommer i seng i hverdagenen ved 19:00 tiden og i weekenderne trækker vi den en time hvis hun ikke er virkelig træt.

Anmeld

30. april 2011

Lise 26

min søn kommer i seng kl 20 og sover ca til 7.30 så det er luksus.. han er 6 mdr

Anmeld

30. april 2011

Mor til Frederic og Freya

Nalle skriver:

Spørger fordi jeg synes jeg læser alle steder at børn bliver puttet ( i mine øjn ) tidligt.

Mine børn 1 år, og 2½ år, kommer i seng kl 19:30 - 20:00

..

Frederic kommer i seng mellem 18.30 og 19.00 hele året rundt, ofte beder han selv om at komme før i seng.

I hverdagen bliver han vækket mellem 7 og 7.30, i weekender vækker vi ham mellem 8-9. 

Han sover i dp 2½ time til middag og herhjemme 2½-3½ time.

Han er 2,8 år.

Anmeld

30. april 2011

mybaby-girl

Nalle skriver:

Spørger fordi jeg synes jeg læser alle steder at børn bliver puttet ( i mine øjn ) tidligt.

Mine børn 1 år, og 2½ år, kommer i seng kl 19:30 - 20:00

..

Oliver (6 måneder ) kommer i seng ca kl. 20, da han er træt og skal ikke tvinges til at være længere tid oppe Ellers bliver han overtræt, og det har vi prøvet før, ikke sjovt ! ..

Er han træt tidligere, så kommer han i seng

Anmeld

30. april 2011

SussieThyssen

Znuzke skriver:

Det synes jeg slet ikke er tidligt for en 13 årig. Vores har haft samme tider. Vores på snart 15 skal lægge sig til at sove kl. 22 - og det er først efter han er fyldt 14 at han har fået rykket sin sengetid fra 21.30.

Så har vi også en på 16, han skal lægge sig til at sove kl. 23, men ha' børstet tænder og være "nat-klar" kl. 22.

Javel...ja enhver sin familie sin måde at gøre det på.

Her i huset bestemmer de stort set selv deres sengetider fra de er 13 år, men dog senest halv 11 for den 13-14 årige.
Men når først de er 14-15 år så bliver de behandlet stort set som voksne og må selv tage ansvar og dermed også bestemme.
Vi tvinger ingen til at gå i seng, som alligevel ligger og glor op i loftet og ikke kan sove...vi er nemlig B-mennesker hele banden LOL
Så kan man lige så godt hygge sig på anden vis.

Anmeld

30. april 2011

Barbamama

Min datter er 1 år og 10mdr. Hun bliver lagt i seng 19.30

Anmeld

30. april 2011

MinWilliam

William er 10 mdr idag og han bliver puttet kl 21 og sover til ca 7.30

Men vågner nogen gange om natten og skal have sutten..

Anmeld

30. april 2011

Millesmammi

min på et år, kommer i seng klokken 20

Anmeld

30. april 2011

Magsen

Znuzke skriver:

HOLD da op !!! og siger han slet ikke noget til det? 

jeg ville have blevet raaasende hvis min mor havde sagt at jeg skulle i seng SÅ tidligt i den alder.. Det er nok det man har bedst af, men synes nu man er gammel nok til selv at vurdere det der.

(IKKE for at negøre dig på nogensom helst måde, det undrer mig bare)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.