Bliver det mon en dreng eller pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

Mira0911

MaybeBaby skriver:

I morgen formiddag får vi (hvis baby vil ligge rigtigt) svaret på om det bliver en superman eller en prinsesse, vi skal have. Det overskygger faktisk hele tanken om, at der KUNNE være en misdannelse ved baby, selvom det jo i bund og grund er det man får scanningen for. Men det er vel meget normalt Selvom jeg da nok, når jeg lægger mig, vil be til, at alt er okay!

Så kære baby,

Læg nu rigtigt så vi ikke skal vente mere tid på at finde ud af hvilket tapet vi skal have på puslebordets bagbeklædning!

Hilsen din mor!

P.s. Er der mange der har fået et forkert køn at vide ved MD scanning?

Det bliver så spændende... 

Med den første var det rigtigt... og det er det også her anden... Jordemoderen sagde til scanningen at hun var 99.9% sikker... Nu var vi jo også til en kønsscanning tidligt... 

Det rene gæt... Tror der gemmer sig en pige hos dig... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

twinny

channie-g skriver:

oki nice nok håber jeg os de vil gøre på herning syghus for mig på fredag så... er mega spændt... men troede barre ikke de måtte sige noget før til MD scanning ??

det er forskelligt, de gør det ikk på hvidovre....

Men jo, hun sagde det er noget de er begyndt at lære... Men hun sagde jeg skulle ikk gå ud og købe læsse vis af drenge tøj, da hun ikk kunne sige det med 100 % sikkerhed...

Men nu har de sagt det med sikkerhed to gange efter. så stoler på det bliver drenge.  De har også vidst fine tapper... heh.

Men det er vidst meget forskelligt.. men det er jo bare og spørger om de ville "gætte" eller "fornemme" det, som min jordemoder sagde...

Anmeld

27. april 2011

Maalene

Ihh, hvor spændende altså  

Er sikker på banditten derinde er lige som h*n skal være - er virkelig spændt på en update, så vi kan få og vide hvad der gemmer sig derinde

Uhh, har lyst til at komme med et gæt, men er faktisk lidt i vildrede... Synes din mave ligner min, men min 6. sans siger mig, at det er en lille prins du har i maven Uhh, hvor bliver det altså spændende

Anmeld

27. april 2011

channie-g

Baby-støv skriver:

det er forskelligt, de gør det ikk på hvidovre....

Men jo, hun sagde det er noget de er begyndt at lære... Men hun sagde jeg skulle ikk gå ud og købe læsse vis af drenge tøj, da hun ikk kunne sige det med 100 % sikkerhed...

Men nu har de sagt det med sikkerhed to gange efter. så stoler på det bliver drenge.  De har også vidst fine tapper... heh.

Men det er vidst meget forskelligt.. men det er jo bare og spørger om de ville "gætte" eller "fornemme" det, som min jordemoder sagde...

oki super nice... vil jeg da lige prøve og bliver det et nej er der ikke noget at gøre ved det :-)

Anmeld

27. april 2011

twinny

channie-g skriver:

oki super nice... vil jeg da lige prøve og bliver det et nej er der ikke noget at gøre ved det :-)

det er jo det... hun kan jo kun sige nej, hvis hun ikk vil

Vil du så betale dig til en kønsscaning i uge 14. eller venter du til MD?

Anmeld

27. april 2011

channie-g

Baby-støv skriver:

det er jo det... hun kan jo kun sige nej, hvis hun ikk vil

Vil du så betale dig til en kønsscaning i uge 14. eller venter du til MD?

hehe har allerede købt en scanningspakke så skal til kønsscanning den 11 maj men kan jeg få det afvide påå fredag os ville det kun være et plus da jeg næsten ikke kan vente heheh

Anmeld

27. april 2011

twinny

channie-g skriver:

hehe har allerede købt en scanningspakke så skal til kønsscanning den 11 maj men kan jeg få det afvide påå fredag os ville det kun være et plus da jeg næsten ikke kan vente heheh

hehe... nej sådan havde jeg det også.... kunne slet slet ikk vente....  så det var skønt hun gættede på det...

Anmeld

27. april 2011

channie-g

Baby-støv skriver:

hehe... nej sådan havde jeg det også.... kunne slet slet ikk vente....  så det var skønt hun gættede på det...

kan jeg goodt forstå du er, håber virkelig virkelig meget at de vil gætte

Anmeld

27. april 2011

twinny

channie-g skriver:

kan jeg goodt forstå du er, håber virkelig virkelig meget at de vil gætte

for de vil

Anmeld

27. april 2011

channie-g

Baby-støv skriver:

for de vil

takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.