Bliver det mon en dreng eller pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.366 visninger
19 svar
0 synes godt om
27. april 2011

MaybeBaby

I morgen formiddag får vi (hvis baby vil ligge rigtigt) svaret på om det bliver en superman eller en prinsesse, vi skal have. Det overskygger faktisk hele tanken om, at der KUNNE være en misdannelse ved baby, selvom det jo i bund og grund er det man får scanningen for. Men det er vel meget normalt Selvom jeg da nok, når jeg lægger mig, vil be til, at alt er okay!

Så kære baby,

Læg nu rigtigt så vi ikke skal vente mere tid på at finde ud af hvilket tapet vi skal have på puslebordets bagbeklædning!

Hilsen din mor!

P.s. Er der mange der har fået et forkert køn at vide ved MD scanning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

christa1982

Super spændende med MD scanning imorgen, kan godt forstå hvis du er rigtig spændt ...  

Jeg tror da langt de fleste som får et bud på køn ved en MD scanning, godt kan regne med at det også er det køn når barnet kommer ud ..... selvfølgelig er der undtagelser, hvor der bliver gættet forkert, det vil der jo altid være ..... men ellers findes der jo 3D / 4D scanninger, hvor det er MEGET sikkert at se køn ....

Har í nogen mavefornemmelse ??

Skal selv til MD scanning med mit barn nr 2 om 3 uger og glææææder mig også ......

God fornøjelse i morgen

Anmeld

27. april 2011

channie-g

synes der er nogen der har snakket om at man kan  være heldig og få køn afvide ved NF scanning... kan det nu være rigtig ???

Anmeld

27. april 2011

twinny

channie-g skriver:

synes der er nogen der har snakket om at man kan  være heldig og få køn afvide ved NF scanning... kan det nu være rigtig ???

jaah.. jeg fik det af vide til NF, at det var to drenge og har været til to scanninger siden.. og de siger stadigvæk det er drenge... Og den ene gang var overlægen på Herlev og hende stoler jeg på...

der er en dame herinde som scanner så tidligt. Hun siger, man kan se det med 98 % sikkerhed, hvis man kigger efter de rigtige ting... kan desværre ikk huske hvad hun hedder...

Anmeld

27. april 2011

twinny

channie-g skriver:

http://www.baby2see.com/gender/external_genitals.html her er der nogle forskelle på drenge og piger..

Anmeld

27. april 2011

twinny

MaybeBaby skriver:

I morgen formiddag får vi (hvis baby vil ligge rigtigt) svaret på om det bliver en superman eller en prinsesse, vi skal have. Det overskygger faktisk hele tanken om, at der KUNNE være en misdannelse ved baby, selvom det jo i bund og grund er det man får scanningen for. Men det er vel meget normalt Selvom jeg da nok, når jeg lægger mig, vil be til, at alt er okay!

Så kære baby,

Læg nu rigtigt så vi ikke skal vente mere tid på at finde ud af hvilket tapet vi skal have på puslebordets bagbeklædning!

Hilsen din mor!

mange gange held og lykke med imorgn...

for alt er som det skal være...

Anmeld

27. april 2011

Bshizzle

Uuuh..... Pøj Pøj med i morgen

Vi går osse her hjemme og venter på det blir d. 4 Maj så vi kan få kønnet afvide..
Ventetiden er laaaaaaaaang.. haha.

Anmeld

27. april 2011

Ka+Ma=Be

MaybeBaby skriver:

Så kære baby,

Hilsen din mor!

Sådan tror jeg at mange har det Men det bliver da super spændende! Glæder mig til at høre, hvad i finder ud af.

Vi kunne ikke få køn at vide til MD, selvom jeg bestemt synes, at jeg så en tissemand!  (og det på trods af, at jeg ver OVERBEVIST om, at jeg ventede mig en pige)

En uge senere fik jeg en kønsscanning - hun nåede knap nok at sætte maskinen på maven, så var der en fin lille tissemand lige i hovedet på os! hehehe

Anmeld

27. april 2011

Aagaard

Held og lykke imorgen! Bliver spændende om det bliver den ene eller den anden "slags" :-)

Vi skal til scanningen om 1,5 uge vi glæder os bare til at se barnet, men skal ikke have kønnet at vide - Vi skal overraskes :-)

Anmeld

27. april 2011

channie-g

Baby-støv skriver:

jaah.. jeg fik det af vide til NF, at det var to drenge og har været til to scanninger siden.. og de siger stadigvæk det er drenge... Og den ene gang var overlægen på Herlev og hende stoler jeg på...

der er en dame herinde som scanner så tidligt. Hun siger, man kan se det med 98 % sikkerhed, hvis man kigger efter de rigtige ting... kan desværre ikk huske hvad hun hedder...

oki nice nok håber jeg os de vil gøre på herning syghus for mig på fredag så... er mega spændt... men troede barre ikke de måtte sige noget før til MD scanning ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.