Er det nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

Aves.

Anonym skriver:

Men alle sammen : VILLE DET HJÆLPE NOGET AT HAVE EN HUSLEJE DER ER 1000,- BILLIGERE? Eller er det hips om hap om man har 11 eller 12 hundrede til at levet for?

Kommer jo igen an på hvad I vægter...lav en plus/minus liste med alt hvad I kan finde på...jeg har den indstilling at jeg hellere vil lave god mad i et gammelt køkken, end havregrød i et nyt...1000kr kan spares op og give en god portion penge, men hvad "koster" det på andre områder at vælge det ene frem for det andet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

11237,- til mad, bleer osv. Altså til at leve for om måneden, 2 voksne og en baby ?

Det er godtnok meget.. selv bruger vi 200-250 kr om måneden på bleer (rema1000).. og så har vi lagt 4000 til side til mad hver måned. og sidste måned havde vi næsten 1000 til overs, og denne måned over 2000...!!  

det er virkelig meget.. men det kommer jo også an på om i handler MEGET STORT ind... altså.. 11000 kroner, det er ikke engang hvad jeg får i løn.!

Anmeld

27. april 2011

Aves.

Anonym skriver:

Hehe ja, det lyder tosset. Kan godt se det når du stiller det sådan op

hehe..ok, så er jeg mere rolig... bare husk at du skal af med op til 4000kr i pasning når barnet skal det...

Anmeld

27. april 2011

Mischa

Anonym skriver:

11237,- til mad, bleer osv. Altså til at leve for om måneden, 2 voksne og en baby ?

Det kommer så sandelig an på hvordan i lever.

Umiddelbart mon ik ja! rigeeeligt

Anmeld

27. april 2011

Christina.78

Eva. skriver:

hehe..ok, så er jeg mere rolig... bare husk at du skal af med op til 4000kr i pasning når barnet skal det...

Op til 4000 for pasning??  Er det virkeligt så dyrt der hvor I bor !?? Så er jeg glad for min DP da...

Anmeld

27. april 2011

Aves.

Christina.78 skriver:

Op til 4000 for pasning??  Er det virkeligt så dyrt der hvor I bor !?? Så er jeg glad for min DP da...

Nææ...tror jeg ikke..men det har jeg oplevet at flere giver for en vs...jeg har heldigvis ikke så små børn mere...

Anmeld

27. april 2011

Christina.78

Eva. skriver:

Nææ...tror jeg ikke..men det har jeg oplevet at flere giver for en vs...jeg har heldigvis ikke så små børn mere...

Vi giver 2200 for vores DP men vi bor så også i det sydlige udkantsdanmark

Anmeld

27. april 2011

Aves.

Christina.78 skriver:

Vi giver 2200 for vores DP men vi bor så også i det sydlige udkantsdanmark

Det koster det også der hvor jeg flyttede fra...her koster en dp 2300kr og vs 2400kr...og sfo er dyrere end bh...det er lidt omvendt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.