Anbefal en kombivogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

ønskebørn74

Jemion skriver:

Jeg er sat til d.2 sep men manden ville ikke have en i mørkere da han var bange for at lillemanden ville få det for varmt

HVIS VORES BLIVER EN SOMMER BABY ER DET DENNE:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

ønskebørn74

ønskebarn74 skriver:

EL. DENNE...

Anmeld

27. april 2011

Jemion

ønskebarn74 skriver:

De er også super fede  

Anmeld

27. april 2011

Tanja1234

Synes også lige at jeg ville bidrage med et billede af Concord'en

Vores er bare helt mørkeblå...

Håber billedet kan ses.

Anmeld

27. april 2011

ønskebørn74

Tanja1234 skriver:

Håber billedet kan ses.

hvad er ligge målet i kassen..

Anmeld

27. april 2011

CamillaValby

Tanja1234 skriver:

Håber billedet kan ses.

Syntes også den er rigtig fed, og en dejlig størrelse når man bor i byen.

Jeg bliver dog nød til at have en kurv af en art på, så jeg lige kan ligge en pose eller taske ind under

Anmeld

27. april 2011

Tanja1234

Liggemålet i liften er 75 cm. Vi regner med at købe en billig brugt barnevogn til at sove i haven i, når den lille bliver større.

På vores er der et trekantet net nedenunder vognen så man lige har plads til de mest basale ting.

Anmeld

27. april 2011

Pigent

CamillaValby skriver:

Jeg skal dog ikke købe en allerede nu, venter lige et par måneder eller tre. Men jeg er begyndt at kigge rundt, og syntes at udvalget er KÆMPE

Hele min omgangskreds har barnevogn og klapvogn for sig, men jeg vil gerne have en kombivogn.

Så piger anbefal endelig én eller flere Prisen er vi ligeglade med

Vil du have en med lang eller kort liggemål?

Jeg kender kun Emmaljunga edge duo combi. (med Sport Cryptonite Chassi stel) http://www.emmaljunga.com/dk/Barnevogn/Vaelg_din_Emmaljunga_vogn/Edge_Duo_Combi-478.html

Synes selv de her vogne er fine
Brio Happy Classic
Bugaboo Cameleon
Abc Design Cobra (Den er jeg især vild med)

Trille Dream har et langt liggemål http://www.tojbamsen.dk/search.asp?keyword=trille+dream

Anmeld

27. april 2011

2721

Hvis man skal ud og handle med den er Astonen mest praktisk større net  Var inde og se dem i mandags og synes helt klart astonen er bedst da forhjulene på bostonen går lidt ind af hvilket ikke lige var noget for mig 

Hej   ikke for at blande mig, men har selv boston og har brugt min i 10 med qoqqg det skal lige siges at nettet i dem sidder fast med velcro så det er ikke særlig indkøbskurv egnet i nogen af dem. Er super glad for min barnevogn, men der kommer en del bruge skader hen af vejen! Kalechen skal strammes rigtig rigtig tit og autostolen kan de snildt møve sig ud af selv om de er spændt fast.

Anmeld

27. april 2011

CamillaValby

Puslingen skriver:

Hej   ikke for at blande mig, men har selv boston og har brugt min i 10 med qoqqg det skal lige siges at nettet i dem sidder fast med velcro så det er ikke særlig indkøbskurv egnet i nogen af dem. Er super glad for min barnevogn, men der kommer en del bruge skader hen af vejen! Kalechen skal strammes rigtig rigtig tit og autostolen kan de snildt møve sig ud af selv om de er spændt fast.

Du må blande dig lige så tosset du har lyst til

Tusinde tak for informationen, så er det da helt sikkert ikke den jeg skal have.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.