Anbefal en kombivogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.767 visninger
43 svar
0 synes godt om
27. april 2011

CamillaValby

Jeg skal dog ikke købe en allerede nu, venter lige et par måneder eller tre. Men jeg er begyndt at kigge rundt, og syntes at udvalget er KÆMPE

Hele min omgangskreds har barnevogn og klapvogn for sig, men jeg vil gerne have en kombivogn.

Så piger anbefal endelig én eller flere Prisen er vi ligeglade med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Tanja1234

Vi har købt en concord neo hvor også autostolen passer i stellet.

Den er super let at have med at gøre, kan pakkes virkelig meget sammen og jeg kunne blive ved. Den er i hvert fald værd at kigge på...

Anmeld

27. april 2011

CamillaValby

Tanja1234 skriver:

Vi har købt en concord neo hvor også autostolen passer i stellet.

Den er super let at have med at gøre, kan pakkes virkelig meget sammen og jeg kunne blive ved. Den er i hvert fald værd at kigge på...

Tusinde tak

Jeg har ikke helt fattet det der med autostolen hihi Men den vil jeg helt sikkert lige få kigget på

Anmeld

27. april 2011

Jemion

Vi har lige købt en kombivogn model aston fra Mikado på Flip-flap.dk  Den er super lækker, den har alt..

Anmeld

27. april 2011

CamillaValby

Jemion skriver:

Vi har lige købt en kombivogn model aston fra Mikado på Flip-flap.dk  Den er super lækker, den har alt..

Jeg sad faktisk og kiggede på den før hihi også den Bosten de har.

Er der egentlig kurv på ? tænker mere på når man har været ude at handle

Anmeld

27. april 2011

Jemion

CamillaValby skriver:

Jeg sad faktisk og kiggede på den før hihi også den Bosten de har.

Er der egentlig kurv på ? tænker mere på når man har været ude at handle

Hvis man skal ud og handle med den er Astonen mest praktisk større net  Var inde og se dem i mandags og synes helt klart astonen er bedst da forhjulene på bostonen går lidt ind af hvilket ikke lige var noget for mig 

Anmeld

27. april 2011

ønskebørn74

CamillaValby skriver:

Jeg skal dog ikke købe en allerede nu, venter lige et par måneder eller tre. Men jeg er begyndt at kigge rundt, og syntes at udvalget er KÆMPE

Hele min omgangskreds har barnevogn og klapvogn for sig, men jeg vil gerne have en kombivogn.

Så piger anbefal endelig én eller flere Prisen er vi ligeglade med

Her er den combivogn vi vil have... Læg mærke til det store liggemål og alt udstyret der hører med...

http://www.flip-flap.dk/ASTON-Kombivogn

Anmeld

27. april 2011

CamillaValby

Jemion skriver:

Hvis man skal ud og handle med den er Astonen mest praktisk større net  Var inde og se dem i mandags og synes helt klart astonen er bedst da forhjulene på bostonen går lidt ind af hvilket ikke lige var noget for mig 

Perfekt tak

Anmeld

27. april 2011

ønskebørn74

Jemion skriver:

Hvor kan man se dem i en butik???

Anmeld

27. april 2011

CamillaValby

ønskebarn74 skriver:

Her er den combivogn vi vil have... Læg mærke til det store liggemål og alt udstyret der hører med...

http://www.flip-flap.dk/ASTON-Kombivogn

Tak søde

Den er altså også bare FED. Kiggede lige på dem igen, er helt vildt med det mønster der hedder simi mener jeg det var.

Kan man ikke bruge det til både pige og dreng?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.