Bmi ved iui

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

SD

Anonym skriver:

Min BMI er 28 ca..

Og vi skal i IUI.

Har min vægt noget at sige?

Det er MEGET forskelligt.

På skive private fertilitetsklinik er de MEGET strikse og der blev vi afvist.

Men både ved Aagaard og ved Maigaard hvor jeg er nu, betyder det "ingenting" - selvfølgelig er det bedste at tabe sig hvis BMI er for højt. Men de afviser ikke pga det.

held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Anonym trådstarter

StineDegn skriver:

Men både ved Aagaard og ved Maigaard hvor jeg er nu, betyder det "ingenting" - selvfølgelig er det bedste at tabe sig hvis BMI er for højt. Men de afviser ikke pga det.

held og lykke

ÅRH NEJ....

Vi skal til SKive....

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Årgh, har lige læst på Skive Fertelitetsklinik hjemmeside, at man ikke må have en BMI over 29.. Min er jo 27,4.. OG NU SKAL DEN BARE HAVE GAS MED DET VÆGTTAB... Det gav mig et KICK...

Anmeld

27. april 2011

SD

Anonym skriver:

Årgh, har lige læst på Skive Fertelitetsklinik hjemmeside, at man ikke må have en BMI over 29.. Min er jo 27,4.. OG NU SKAL DEN BARE HAVE GAS MED DET VÆGTTAB... Det gav mig et KICK...

Du går sagtens igennem. Mit lå vist på 30 dengang....

Held og lykke. De er i øvrigt rigtig dygtige i Skive

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

StineDegn skriver:

Du går sagtens igennem. Mit lå vist på 30 dengang....

Held og lykke. De er i øvrigt rigtig dygtige i Skive

SUPER... Tak Nu jeg bare GLAD...

Ja, de skulle være skide dygtige, så føler mig i trygge hænder...

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

StineDegn skriver:

held og lykke

Må man spørge hvorfor i blev afvist i SKive?

Anmeld

28. april 2011

SD

Anonym skriver:

Må man spørge hvorfor i blev afvist i SKive?

Fordi jeg vejede for meget.

Jeg fik alle indledende blodprøver, scanninger, HSU samt en måned på pergotime og hjemmerul.

Men da vi så kom dettil at vi skjulle insemineres fik vi afvide at vi kunne bestille en tid, når jeg havde tabt 8 kg som var det jeg vejede for meget dengang.

Desværre gik jeg temmelig langt ned på det psykisk, og i steder for "bare" at tabe de de sølle 8 kg, tog jeg 10 kg på

Jeg kontaktede dem en enkelt gang igen, men fik afvide at de ikke ville hjælpe os før de kg var tabt.

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

StineDegn skriver:

Fordi jeg vejede for meget.

Jeg fik alle indledende blodprøver, scanninger, HSU samt en måned på pergotime og hjemmerul.

Men da vi så kom dettil at vi skjulle insemineres fik vi afvide at vi kunne bestille en tid, når jeg havde tabt 8 kg som var det jeg vejede for meget dengang.

Desværre gik jeg temmelig langt ned på det psykisk, og i steder for "bare" at tabe de de sølle 8 kg, tog jeg 10 kg på

Jeg kontaktede dem en enkelt gang igen, men fik afvide at de ikke ville hjælpe os før de kg var tabt.

Hvad var din BMI da, siden de afviste dig?

Pu ha, det må have været HÅRDT!!!

Anmeld

28. april 2011

SD

Anonym skriver:

Hvad var din BMI da, siden de afviste dig?

Pu ha, det må have været HÅRDT!!!

Det var RIGTIG hårdt. Ikke mindst fordi jeg havde den forestilling at reglerne var det samme allesteder. Så der gik faktisk et helt år, før jeg fik den ide at prøve at ringe til en anden klinik.

Fra da af er det hele vendt og jeg har det meget bedre og har været igennem 4 IUI'er og skal videre med IVF så snart vi har råd.

Jeg tror mit BMI var på omkring 30, dengang - lidt mindre måske!

Held og lykke

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

StineDegn skriver:

Det var RIGTIG hårdt. Ikke mindst fordi jeg havde den forestilling at reglerne var det samme allesteder. Så der gik faktisk et helt år, før jeg fik den ide at prøve at ringe til en anden klinik.

Fra da af er det hele vendt og jeg har det meget bedre og har været igennem 4 IUI'er og skal videre med IVF så snart vi har råd.

Jeg tror mit BMI var på omkring 30, dengang - lidt mindre måske!

Held og lykke

også blev du afvist?? ved et BMI på 30..

Pu ha.. jeg nervøs.. overvejer at ringe til dem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.