Bmi ved iui

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.969 visninger
23 svar
0 synes godt om
27. april 2011

Anonym trådstarter

Min BMI er 28 ca..

Og vi skal i IUI.

Har min vægt noget at sige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Anonym trådstarter

Årg.. Nu fik jeg det lige regnet helt præcist ud - min BMI er 27,40.

Anmeld

27. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Min BMI er 28 ca..

Og vi skal i IUI.

De kan godt kigge på BMIén, men din er ikke så høj at jeg tror det gør noget 

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

De kan godt kigge på BMIén, men din er ikke så høj at jeg tror det gør noget 

Jeg læste på nettet at det først var når man var over de 30...

Jeg er skam også på skrunk, og mangler en 7-8 kg, men har tabt mig 5 kilo den seneste måned.. Men, der også ca. 8 uger til vi skal igang  SÅ kan jo nå at ændre vægten...

Anmeld

27. april 2011

Anonym skriver:

Jeg læste på nettet at det først var når man var over de 30...

Jeg er skam også på skrunk, og mangler en 7-8 kg, men har tabt mig 5 kilo den seneste måned.. Men, der også ca. 8 uger til vi skal igang  SÅ kan jo nå at ændre vægten...

Det mener jeg også. At det er fra 30... Men ingen grund til at være ked af det. Du er jo på vej i den rigtige retning. 

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Det mener jeg også. At det er fra 30... Men ingen grund til at være ked af det. Du er jo på vej i den rigtige retning. 

TAK

Ventetiden er bare hård, og vi skal "kun" i IUI.. Og hvem ved hvor mange forsøg vi skal igennem og om det overhovedet er vejen frem for os.. Min mand har dog kun let nedsat, så vi kan godt selv mente lægen, så ja, vi knalder konstant..

Anmeld

27. april 2011

Anonym skriver:

TAK

Ventetiden er bare hård, og vi skal "kun" i IUI.. Og hvem ved hvor mange forsøg vi skal igennem og om det overhovedet er vejen frem for os.. Min mand har dog kun let nedsat, så vi kan godt selv mente lægen, så ja, vi knalder konstant..

Der er ikke andet for at prøve sig frem og håbe på det bedste. Vi fik heller ikke svar på hvorfor det ikke ville lykkes for os. Havde så et par Biokemiske uden for behandling, under behandling havde jeg også en, og en SA.  Nu er jeg naturligt gravid, så der er håb forude. 

Sædkvaliteten var heller ikke helt ringe her og det gav bonus til sidst. Så det er bare med at hygge løs og håbe 

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Der er ikke andet for at prøve sig frem og håbe på det bedste. Vi fik heller ikke svar på hvorfor det ikke ville lykkes for os. Havde så et par Biokemiske uden for behandling, under behandling havde jeg også en, og en SA.  Nu er jeg naturligt gravid, så der er håb forude. 

Sædkvaliteten var heller ikke helt ringe her og det gav bonus til sidst. Så det er bare med at hygge løs og håbe 

TAK, det giver håb

Det tager jo bare sin tid.. Umiddelbart skulle jeg ikke fejle noget, vi har en datter.. Men, min mand er blevet ældre, og hans sæd åbenbart lidt ringere, ikke at det har noget med alderen, men ja.. Nu kan vi åbenbart ikke selv, vi har prøvet i 1½ år..

Anmeld

27. april 2011

Anonym skriver:

TAK, det giver håb

Det tager jo bare sin tid.. Umiddelbart skulle jeg ikke fejle noget, vi har en datter.. Men, min mand er blevet ældre, og hans sæd åbenbart lidt ringere, ikke at det har noget med alderen, men ja.. Nu kan vi åbenbart ikke selv, vi har prøvet i 1½ år..

Jeg ved præcis hvor hårdt og frustrerende det er. Jeg håber for Jer at der ikke vil gå længe endnu. Med eller uden hjælp 

Anmeld

27. april 2011

quindelist

Anonym skriver:

Min BMI er 28 ca..

Og vi skal i IUI.

Min BMI er langt over 30 -og de behandlede mig alligevel på Trianglen, -ved ikke om det er anderledes i det offentlige. De anbefalede selvfølgelig vægttab, også fordi de forventede at der skulle ICSI til pga min mands sædkvalitet, og jeg skulle tabe mig før de ville tage æg ud. Blev løvrigt gravid ved første IUI og er 22+2 idag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.