Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Krydser alle fingre for et godt resultat!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lisbeth1985 skriver: Ihh, hvor dejligt TILLYKKE Jeg krydser fingre for en positiv test om 14 dage
Ihh, hvor dejligt TILLYKKE
Jeg krydser fingre for en positiv test om 14 dage
Tusind tak for det. Der er godt noko lang tid til den 11. maj, hvor jeg skal have taget en blodprøve.
SussieThyssen skriver: Masser af positive energier herfra og tonsvis af babystøv.Held og lykke vense.KærligstSussie
Masser af positive energier herfra og tonsvis af babystøv.Held og lykke vense.KærligstSussie
Tusind tak.
Sunflower skriver: Åh hvor dejligt for jer Nu må de små æggebasser bare hænge i!!
Åh hvor dejligt for jer Nu må de små æggebasser bare hænge i!!
Jep. Det skal de bare. Tak for din hilsen.
Rosa skriver: Hvor er det spændende!!!
Hvor er det spændende!!!
JA det er lige spændende nok synes jeg. Der er alt for lang tid til jeg er lidtr mere sikker på resultatet.
Secrets skriver: Krydser alle fingre for et godt resultat!
Malene76 skriver: Tusind tak for det. Der er godt noko lang tid til den 11. maj, hvor jeg skal have taget en blodprøve.
Ventetiden fra ÆO er rigtig lang og der er mange op- og nedture.. Men det er jo desværre en del af at være i behandling
baby støv på vej til dig
ihh søøøde.Jeg krydser alt hvad jeg kan.I fortjener det så meget!
Lisbeth1985 skriver: Ventetiden fra ÆO er rigtig lang og der er mange op- og nedture.. Men det er jo desværre en del af at være i behandling
Ja det må man sige. Det er virkelig en rutchebanetur at være i behandling.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128