Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CamillaValby skriver: Hvor er det en dejlig tråd at læse. Nu vi alle alt hvad vi kan fr at du snart kan fortælle os noget positivt. En masse god karma herfra
Hvor er det en dejlig tråd at læse. Nu vi alle alt hvad vi kan fr at du snart kan fortælle os noget positivt. En masse god karma herfra
Tusind tak Ja tak.. Masser af god karma min vej.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Katte87 skriver: Ej hvor fedt for jer! Så krydser jeg alt hvad jeg kan på, at de vokser sig store og stærke
Ej hvor fedt for jer! Så krydser jeg alt hvad jeg kan på, at de vokser sig store og stærke
Tusind tak.
Astasmor skriver: ej hvor fedt da. held og lykke med det hele.
ej hvor fedt da. held og lykke med det hele.
Tusind tak for din hilsen.
Malene76 skriver: Tusind tak for din hilsen.
ønskebarn74 skriver: WEEEEEEE SØDESTE!!!! HVOR HAR JEG GLÆDET MIG TIL DIT INDLÆG!!!!!! HELD OG LYKKE MED RUGNINGEN!!!!!!!! Lene
WEEEEEEE SØDESTE!!!! HVOR HAR JEG GLÆDET MIG TIL DIT INDLÆG!!!!!!
HELD OG LYKKE MED RUGNINGEN!!!!!!!!
Lene
Tusind tak. Det var virkelig en hård morgen, der bare lige skulle overståes, heldigvis med super resultat. Nu skal der bare ruges seriøst.
StineDegn skriver: Weeee...... TILLYKKE! Hvor fedt. Så skal de bare hægte sig fast! Indlæg som dit her, gør at jeg blir mindre og mindre "bange" for at skal igang. Så tak for det
Weeee...... TILLYKKE! Hvor fedt. Så skal de bare hægte sig fast!
Indlæg som dit her, gør at jeg blir mindre og mindre "bange" for at skal igang.
Så tak for det
Tusind tak. Held og lykke med behandlingen når du skal i gang med den. Du klan hente meget støtte og oplysninger her inde i gruppen når dagene ind i mellem bliver hårde.
Åh hvor dejligt for jer Nu må de små æggebasser bare hænge i!!
Malene76 skriver: Som skrevet i tidligere tråd, var jeg rigtig nervøs for opringningen fra Bræstrup i dag, i forhold til om vores æg havde gjort som de skulle. Vi ville blive ringet op i dag mellem 8 og 9, så jeg sad vågen fra kl. 7.30 og ventede utålmodig!! De ringede til os kl. 8.50 med gode nyheder. To af vores 4 æg havde klaret skærrene og var superæg sagde sygeplejersken. Vi ville få det ene sat op og det andet frosset ned. Vi tog derned til aftalt tid og havde i bilen talt om muligheden for at få sat begge æg op, da en i fryseren ikke tiltalte os specielt. Vi troede ikke rigtig på at et æg ville overleve nedfrysning og senere optøning. Heldigvis var de på Bræstrup indstillet på at sætte begge æggene op, da vores forløb ikke har været nemt og at de har kraftig mistanke om at jeg har endomitriose. Så jeg ruger nu på to superæg. SÅ vi er total kulrede. Meget mærkeligt at tænke på. Så alt god karma min vej. TUSIND TAK for alle de opmuntrende hilsner jeg fik i går. MVH Malene
Som skrevet i tidligere tråd, var jeg rigtig nervøs for opringningen fra Bræstrup i dag, i forhold til om vores æg havde gjort som de skulle. Vi ville blive ringet op i dag mellem 8 og 9, så jeg sad vågen fra kl. 7.30 og ventede utålmodig!! De ringede til os kl. 8.50 med gode nyheder. To af vores 4 æg havde klaret skærrene og var superæg sagde sygeplejersken. Vi ville få det ene sat op og det andet frosset ned. Vi tog derned til aftalt tid og havde i bilen talt om muligheden for at få sat begge æg op, da en i fryseren ikke tiltalte os specielt. Vi troede ikke rigtig på at et æg ville overleve nedfrysning og senere optøning. Heldigvis var de på Bræstrup indstillet på at sætte begge æggene op, da vores forløb ikke har været nemt og at de har kraftig mistanke om at jeg har endomitriose. Så jeg ruger nu på to superæg. SÅ vi er total kulrede. Meget mærkeligt at tænke på. Så alt god karma min vej.
TUSIND TAK for alle de opmuntrende hilsner jeg fik i går.
MVH Malene
Masser af positive energier herfra og tonsvis af babystøv.Held og lykke vense.KærligstSussie
Ihh, hvor dejligt TILLYKKE
Jeg krydser fingre for en positiv test om 14 dage
Hvor er det spændende!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128