WHO slår alarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Man kan undre sig over, at man ikke er interesseret i, at ens børn skal have MFR vaccinationen når man ved, hvor meget den beskytter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

K&S

MoarHvidovre skriver:

Man kan undre sig over, at man ikke er interesseret i, at ens børn skal have MFR vaccinationen når man ved, hvor meget den beskytter

Anmeld

27. april 2011

saxa

Ja det er skræmmende folk vælger den fra - den gavner mere end den skader.. Chancen for at få en af de tre sygdomme er jo større (især nu!) end den er for evt. hjerneskade af vaccinen.

Men det er jo (desværre) forældrenes eget valg, der gør om deres unger skal have vaccinationen eller ej. Og tror altid der er nogle der vil vælge den fra, medmindre det bliver pålagt at få den.

Anmeld

27. april 2011

Kruse90

Ja nogle er altså bare for økologiske på nogle punkter desværre

Anmeld

27. april 2011

An&Jo

Tina&Martin skriver:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-39265044:wh o-sl%C3%A5r-m%C3%A6slingealarm.html?forside

Puha... Tænk at der stadig er folk som ikke lader sig vaccineres, når man kunne udryde den sygdom!!

Jeg synes det er forfærdeligt at den spreder sig igen.. Især fordi min søn ikke kan følge sit vaccinationsprogram..

Han har kun fået 3mdr vaccinen på trods af at han er 1 år, men han har været syg så meget at lægen ikke har villet give ham flere.. Han er i stor risiko for at få dem, og vi skulle have været ude og rejse her til efteråret, men det kommer vi da bestemt ikke nu.. Øv at sådan en sygdom kan ødelægge vores ferie..

Anmeld

27. april 2011

N&J

Jeg forstår det altså ikke, hvorfor har vi (der er født før 87) ikke fået den?, syntes da jeg kan huske at min mor har fortalt at jeg er vaccineret mod rødehunde, mæslinger, og fåresyge, men jeg er født i 82, så nu bliver jeg da forvirret????

Anmeld

27. april 2011

2babygirls

mortilj skriver:

Jeg synes det er forfærdeligt at den spreder sig igen.. Især fordi min søn ikke kan følge sit vaccinationsprogram..

Han har kun fået 3mdr vaccinen på trods af at han er 1 år, men han har været syg så meget at lægen ikke har villet give ham flere.. Han er i stor risiko for at få dem, og vi skulle have været ude og rejse her til efteråret, men det kommer vi da bestemt ikke nu.. Øv at sådan en sygdom kan ødelægge vores ferie..

Årh øv, det lyder da slet ikke sjovt
Håber snart han er på benene igen!!!

Anmeld

27. april 2011

2babygirls

ønskebarn74 skriver:

Jeg har haft sygdommen som barn... Så kan jeg vel ikke få den igen...

Tror jeg har hørt om enkelt der har haft den nogle gange... men det er vist meget få det sker for.

Anmeld

27. april 2011

2babygirls

Katte87 skriver:

Det er super øv! Jeg er ikke selv vaccineret. Jeg er født i 87 hvor de opfandt MFR-vaccinen og den desværre ikke var så udviklet som nu - det fik mine forældre til at sige nej!

Var faktisk oppe og få lavet blodprøver, så jeg kunne blive vaccineret, men så blev jeg gravid! 

Okay???
Så er jeg jo heller ikke vaccineret for den... gisp...

Anmeld

27. april 2011

Ka+Ma=Be

Tina&Martin skriver:

Okay???
Så er jeg jo heller ikke vaccineret for den... gisp...

Det kan du nemt finde ud af Hvis du får en henvisning af din læge, kan du få taget blodprøver, hvor de kigger efter, om du har antistoffer imod sygdommene. (Hvis du har det, så er du enten vaccineret, eller også har du haft sygdommen som barn)

Jeg skal i hvert fald vaccineres så snart jeg kan!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.