Anbefal en solcreme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

Assi

Fedt med alle de forskellige svar! Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Savannah

Vi bruger Derma Spray faktor 30 - både børn og voksne. Synes den er super nem at fordele og trænger hurtigt ind. Den er vandfast og uden parabener ogsåvidere.. Her bliver alle smurt flere gange om dagen og det er super nemt med spray'en, har ikke prøvet bedre

Anmeld

27. april 2011

Annette A

P20. Genial solbeskyttelse som er fuldstændig usynlig og mærkes heller ikke på nogen måde. Derudover skal man kun smøre den på en gang om dagen og så er man beskyttet i 24 timer. Det er fantastisk at man er beskyttet uden at føle man er klistret og fedtet. Den er lidt dyr men det er det værd, hvis man ikke bryder sig om almindelig solcreme. 

Anmeld

27. april 2011

MaybeBaby

Assi skriver:

Jeg søger en god solcreme, der IKKE klistrer! Jeg hader at bruge solcreme, men det skal jo til! Jeg har i et par år brugt "Vichy" faktor 25 fra apoteket. Den har været super og klistret minimal, trods en høj faktor. Jeg har lige købt den igen i år, men føj hvor den lugter meget af parfume..det kan jeg ikke huske den plejer! Anyways, har I gode forslag til solcreme med høj faktor, der ikke klistrer

Til ansigt eller krop?

Anmeld

27. april 2011

Assi

MaybeBaby skriver:

Til ansigt eller krop?

til begge dele

Anmeld

27. april 2011

Assi

cortsen skriver:

P20. Genial solbeskyttelse som er fuldstændig usynlig og mærkes heller ikke på nogen måde. Derudover skal man kun smøre den på en gang om dagen og så er man beskyttet i 24 timer. Det er fantastisk at man er beskyttet uden at føle man er klistret og fedtet. Den er lidt dyr men det er det værd, hvis man ikke bryder sig om almindelig solcreme. 

Nu har jeg været ved at læse om den, og den lyder fantastisk! Dog kan jeg se nogle diskussion om den beskytter nok? Altså begge slags stråler..ved du noget om det?

Anmeld

27. april 2011

Miia90

De hardet til 50% i babysam, som ikk klister eller fedter

Anmeld

27. april 2011

Rikke Houmøller Thaarup

La roche porsay, Vichy eller Biz buin...

Kan ikke fordrage P20.. Det farver tøjet og lugter enormt af sprit.
Kan fx. ikke bruge det til min datter, da hun har lidt sart hud. Spritten gør at det svier voldsomt.

Mht. Vichy.. Er det så den samme faktor, som altid, du har købt?
Vichy plejer ikke at putte parfume i deres børneprodukter, men det gør de til gengæld i deres voksencremer.
Vichy har pillet proteinet, som giver allergi for parfume, ud af deres produkter og derfor kan de tåles af mange flere.. Oprindelig er produkterne fra Vichy udviklet til folk med hudsygdomme fx. Psoriasispatienter. Vandet fra kilden i Vichy har en mineral-sammensætning, som gør at huden heler hurtigere op...

Anmeld

27. april 2011

Mira0911

Assi skriver:

Jeg søger en god solcreme, der IKKE klistrer! Jeg hader at bruge solcreme, men det skal jo til! Jeg har i et par år brugt "Vichy" faktor 25 fra apoteket. Den har været super og klistret minimal, trods en høj faktor. Jeg har lige købt den igen i år, men føj hvor den lugter meget af parfume..det kan jeg ikke huske den plejer! Anyways, har I gode forslag til solcreme med høj faktor, der ikke klistrer

kan varmt anbefale Derma... 

Anmeld

27. april 2011

mortil4dejligepiger

Jeg bruger Derma og er glad for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.