Anbefal en solcreme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.440 visninger
20 svar
0 synes godt om
27. april 2011

Assi

Jeg søger en god solcreme, der IKKE klistrer! Jeg hader at bruge solcreme, men det skal jo til! Jeg har i et par år brugt "Vichy" faktor 25 fra apoteket. Den har været super og klistret minimal, trods en høj faktor. Jeg har lige købt den igen i år, men føj hvor den lugter meget af parfume..det kan jeg ikke huske den plejer! Anyways, har I gode forslag til solcreme med høj faktor, der ikke klistrer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Assi

27. april 2011

K&S

Jeg har været glad for solcreme fra Garnier  jeg har meget sart hud og kan ikke tåle meget parfume, men den har været super....! Og den er super dejlig at smøre på og klistrer ikke

Anmeld

27. april 2011

Brams

Assi skriver:

Jeg søger en god solcreme, der IKKE klistrer! Jeg hader at bruge solcreme, men det skal jo til! Jeg har i et par år brugt "Vichy" faktor 25 fra apoteket. Den har været super og klistret minimal, trods en høj faktor. Jeg har lige købt den igen i år, men føj hvor den lugter meget af parfume..det kan jeg ikke huske den plejer! Anyways, har I gode forslag til solcreme med høj faktor, der ikke klistrer

Vi køber apotekets egen solcreme og den synes jeg både er god og ikke klistret

Anmeld

27. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Assi skriver:

Matas eller Piz Buin 

Anmeld

27. april 2011

Stiner

I øjeblikket kan du få Derma solcreme eller spray faktor 10, 20, og 30 i Netto. Cremen fedter en del og er meget fed at smørre ud, men spayen er til at have med at gøre og fedter ikke SÅ vildt. Bruger selv faktor 20 og min datter bruger faktor 30, jo højere faktor jo mere fedtet. Jeg har brugt sprayen i mange år og kan ikke finde nogle bedre.

Der er hverken parfume eller parabener i , og den er til at betale.

Anmeld

27. april 2011

Alexander&Lærke

Jeg købte en spray med faktor 40 til Alexander på apoteket for 1-2 år siden, den er super god fordi den har høj faktor men det fedter så ikke så meget fordi den er på spray.  Den hedder  noget med eccdin? også junior. 

Ellers har jeg brugt drema med faktor 15 til mig selv, købte en for 3-4 år siden og den var meget fedtede, men i år har jeg prøvede den igen og syntes ikke den er så fedtede mere. Men ja det er nok rigtig jo højre faktor den får, jo mere fedtede bliver den også. Ellers gå efter en spray

Anmeld

27. april 2011

Tip!

Den fra derma er god... og fedter ikke.. bruger den nu hver morgen til min søn.. det er en faktor 30...

Anmeld

27. april 2011

Carrie75

Jeg kan helt klart anbefale Mellisas sol crem.

Den er blød og cremet og fedter ikke. Man får super blød hud af den og så er den vandfast.

Og det BEDSTE af det hele er at den er økologisk og dermed ikke fyldt med minerealske olier og parabener...

http://www.mellisa.dk/solpleje.html

Anmeld

27. april 2011

Ni-ko-li-ne

änglamark har en spray.... faktor 30... og hvis man bare sprayer meget på, dækker en spray lige så godt som en creme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.