Anonym skriver:
Jeg har et spørgsmål som nager mig helt enormt! Det er dybt seriøst, en samtidig meget pinligt! Nu har jeg et par mdr. tilbage af min graviditet, og har igennem den været forstoppet. Dog har jeg lige kunne komme på wc en gang om dagen. Mit store problem er, at jeg nogle dage har meget luft i tarmen, og de kan være SÅ ildelugtende, at det som oftest ikke er til at være i rummet lige efter. Jeg har læst en hel del på nettet, og halvdelen af befolkningen lider af "De forbudte prutter" som oftest er pga. forstoppelse, og (undskyld udtrykket) rester som sidder i tarmkrogene! Jeg synes at have forsøgt rigtig meget, uden virkning!? I må meget gerne svare som Anonym, lige som jeg, men ønsker bare at få svar på hvad jeg skal gøre? Min læge taler om kost og nogle forskellige gode råd, som jeg ikke helt synes har effekt. Har i evt. prøvet HUSK? Tak
Hej!
Jeg går ud fra at du tager jern? Har du prøvet at skifte præparat? Jeg startede selv ud med et helt almindeligt jerntilskud fra apoteket, og dette gav mig mange problemer med maven. Derfor skiftede jeg til aminojern, som har en mindre mængde jern, men samtidig optages lettere, så man derfor stadig er dækket ind. Ligeså snart jeg begyndte på dem, forsvandt alle problemer med min mave. Har sidenhen læst om mange andre, som det har virket ligeså godt på. Så hvis du ikke allerede har prøvet den vej, kunne dette måske være en mulighed 
Anmeld