Pædagog - videreuddannelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.941 visninger
16 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. april 2011

Anonym trådstarter

Jeg er uddannet pædagog men vil rigtig gerne mere! Altså bygge noget mere på, men jeg har lidt svært ved at finde ud af hvilke muligheder der er.
Er der mon nogen herinde som ved lidt om dette og kunne komme med ideer til videre uddannelse indenfor mit fag?

På forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Anonym skriver:

Jeg er uddannet pædagog men vil rigtig gerne mere! Altså bygge noget mere på, men jeg har lidt svært ved at finde ud af hvilke muligheder der er.
Er der mon nogen herinde som ved lidt om dette og kunne komme med ideer til videre uddannelse indenfor mit fag?

På forhånd tak.

Du kan b.la. læse pædagogisk psykologi og sociologi

Derudover kan du også læse til psykoterapeut.

Anmeld

26. april 2011

Mi

Jeg overvejer det samme, altså at tage en kandidatgrad som overbygning, men der skal jo også gerne være udsigt til et job i den anden ende.

Anmeld

26. april 2011

hilma

hmm tja, hvornår blev du udd. pæd? jeg er fra den helt nye uddannelse fra 07, hvor jeg har direkte adgang til uni. 

Hvis du er fra den "gamle" pæd. studieordning skal du vist ind på DPU. Men ellers er der et hav af muligheder Du kan tage overbygningsudd. på de div. UCC campuser i Dk. men det kommer selvfølgelig an på hvornår du er uddannet. DPU tilbyder også rigtig mange fine videreuddannelser. 

Mange videreudd. er også netbasseret

Jeg vil selv gerne læse videre til psykolog når min barsel er slut

Anmeld

26. april 2011

nattergalen