Barnevogne til DP - hvilken en har længst mål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

LinLin

SanneBoe skriver:

For det ikke ska være løgn, så er det faktisk min farfar, der er så voldsom kæmpe Men det må åbenbart lægge godt i genet, for den bette der kom 6 uger for tidligt og vejede blot 2550 g og 46 cm, er nu knap 4 mdr., bruger str. 74 i tøj, vejer lidt over 7 kg. og var ved sidste måling for laaang tid siden 67 cm....

De gror godt må man sige!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Hvem?

Flow skriver:

sweet mon ikke man kunne få fabrikeret en vogn ala dem de har i vuggestuer? de er laaange...

Det var da nok egentligt værd at undersøge, syntes bare det erså synd for han kan slet ikke være der, hverken i længden eller bredden, han lægger helt klemt, og en barnevogn på 97 er jo nok ikke breddere i breden, men min svigerfar er ufattelig fiks med træ (har eget savværk), måske han ku lave et eller andet smart med noget, så kan jeg jo altid selv smække madras og det i

Thank you, darling

Anmeld

26. april 2011

Hvem?

DAs mor skriver:

De gror godt må man sige!

Ja, troede jeg sku nyde min lille bitte bebs længe, men næææææ nej, den var han ikke med på

Anmeld

26. april 2011

Tip!

SanneBoe skriver:

Det var da nok egentligt værd at undersøge, syntes bare det erså synd for han kan slet ikke være der, hverken i længden eller bredden, han lægger helt klemt, og en barnevogn på 97 er jo nok ikke breddere i breden, men min svigerfar er ufattelig fiks med træ (har eget savværk), måske han ku lave et eller andet smart med noget, så kan jeg jo altid selv smække madras og det i

Thank you, darling

Your welcome  

Anmeld

26. april 2011

LISBETH:-)

Har dp mor ikke en tvillingebarnvogn stående? Min Elina på 11 mdr bruger allerede str. 92/98 i tøj og vejer 15,5 kg hun kan næsten ikke være i barnevognen mere så vuggestuen har stillet en tvillingebarnevogn til rådighed som hun kan ligge lidt skråt i men samtidig have sele på.

Anmeld

26. april 2011

Hvem?

lisbeth2910 skriver:

Har dp mor ikke en tvillingebarnvogn stående? Min Elina på 11 mdr bruger allerede str. 92/98 i tøj og vejer 15,5 kg hun kan næsten ikke være i barnevognen mere så vuggestuen har stillet en tvillingebarnevogn til rådighed som hun kan ligge lidt skråt i men samtidig have sele på.

Holy crap, en basse...

Nårh ja, det havde jeg da slet ikke skænket en tanke, det skal helt sikkert undersøges som det første.

Anmeld

28. april 2011

Pigent

Emmaljunga Big Star Supreme,Emmaljunga Big City og Emmaljunga Uniq har et liggemål på 95-97 cm.

Odder Victory,Zip og Enjoy har et liggemål på 97 cm.

Basson Grande og Basson Grande Noble har et liggemål på 97 cm.

Anmeld

28. april 2011

Nettemor

SanneBoe skriver:

Holy crap, en basse...

Nårh ja, det havde jeg da slet ikke skænket en tanke, det skal helt sikkert undersøges som det første.

det var også lige min tanke. har en nevø som også var en rigtig basse. og de købte simpelthen en brugt tvillingvogn til ham så han netop kunne ligge på skrå. den brugte han til han ikke skulle sove middagslur mere.. så det er da værd at undersøge. men som der var en der skrev så har de fleste dp'er jo sådan en vogn til når de går tur. og så kan det jo være at du kan få lov at låne den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.