Barnevogne til DP - hvilken en har længst mål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.094 visninger
17 svar
0 synes godt om
26. april 2011

Hvem?

Ikke om jeg havde troet da jeg stod for 15 mdr. siden og købte barnevogn, at min søn nu allerede som 15 mdr's ikke længere kan være i den.

Nå men altså mine dejlige drenge skal starte i DP d. 01.08 i år og ska jo så i den forbindelse have en "ny" barnevogn til den ældste på 15 mdr, da han simpelthen bare slet ikke kan være i den har har nu (den har lillebror overtaget), men hvilken barnevogn har længst liggemål???
(Min søn måler 93 cm)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

lille83

hej.

vi har en basson grande, den har et liggemål på 97 cm.

min søn på 2 ½ kan stadig lige ligge i den og den er rimelig i pris fra ny. omkring 4000. men måske du kan finde en brugt én. man kan jo være heldig at finde en i god stand til billige penge.

held og lykke i din søgen.

mvh lille83.

Anmeld

26. april 2011

Hvem?

lille83 skriver:

hej.

vi har en basson grande, den har et liggemål på 97 cm.

min søn på 2 ½ kan stadig lige ligge i den og den er rimelig i pris fra ny. omkring 4000. men måske du kan finde en brugt én. man kan jo være heldig at finde en i god stand til billige penge.

held og lykke i din søgen.

mvh lille83.

Den vil jeg li undersøge, men det længste liggemål i en barnevogn er vel 97, ik?

Og 1000 tak

Anmeld

26. april 2011

LinLin

SanneBoe skriver:

Ikke om jeg havde troet da jeg stod for 15 mdr. siden og købte barnevogn, at min søn nu allerede som 15 mdr's ikke længere kan være i den.

Nå men altså mine dejlige drenge skal starte i DP d. 01.08 i år og ska jo så i den forbindelse have en "ny" barnevogn til den ældste på 15 mdr, da han simpelthen bare slet ikke kan være i den har har nu (den har lillebror overtaget), men hvilken barnevogn har længst liggemål???
(Min søn måler 93 cm)

Hold da op en lang/høj dreng du har

Anmeld

26. april 2011

roenlund

SanneBoe skriver:

Den vil jeg li undersøge, men det længste liggemål i en barnevogn er vel 97, ik?

Og 1000 tak

jeg synes ikke jeg har hørt om nogle der var længere...

Anmeld

26. april 2011

lille83

jo. det tror jeg, har ikke kunne finde længere..

Anmeld

26. april 2011

Hvem?

DAs mor skriver:

Hold da op en lang/høj dreng du har

Han har bare givet gas her på det sidste, han er nu oppe i en str. 98 i body/bukser, han første par sko var str. 23,5

Og lille mig med mine 1,64 cm og 38 i sko, han vosker mig over hovedet inde han blir 5...

Hvilket egentligt er mystisk, for han var jo ganske normal ved fødslen med sine 3250 g og 51 cm, men han er nok ved at efterligne hans far (er 1,95 cm og bruger 48 i sko) og sin oldefar (er 2,03 cm og bruger str. 54 i sko)......

Anmeld

26. april 2011

LinLin

SanneBoe skriver:

Han har bare givet gas her på det sidste, han er nu oppe i en str. 98 i body/bukser, han første par sko var str. 23,5

Og lille mig med mine 1,64 cm og 38 i sko, han vosker mig over hovedet inde han blir 5...

Hvilket egentligt er mystisk, for han var jo ganske normal ved fødslen med sine 3250 g og 51 cm, men han er nok ved at efterligne hans far (er 1,95 cm og bruger 48 i sko) og sin oldefar (er 2,03 cm og bruger str. 54 i sko)......

Det lyder helt vildt - men hvis fars side er høje er det jo heller ikke helt mærkeligt

Min ældste var et godt stykke over 3 år før han brugte 98 i både trøje og bukser

Anmeld

26. april 2011

Tip!

sweet mon ikke man kunne få fabrikeret en vogn ala dem de har i vuggestuer? de er laaange...

Anmeld

26. april 2011

Hvem?

DAs mor skriver:

Det lyder helt vildt - men hvis fars side er høje er det jo heller ikke helt mærkeligt

Min ældste var et godt stykke over 3 år før han brugte 98 i både trøje og bukser

For det ikke ska være løgn, så er det faktisk min farfar, der er så voldsom kæmpe Men det må åbenbart lægge godt i genet, for den bette der kom 6 uger for tidligt og vejede blot 2550 g og 46 cm, er nu knap 4 mdr., bruger str. 74 i tøj, vejer lidt over 7 kg. og var ved sidste måling for laaang tid siden 67 cm....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.