Ej har simpelthen købt noget selv om der ingen baby er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

samantha1986

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Præcis.  Det skal nok blive godt. Virker til du har blødt ham lidt op 

Det håber jeg at jeg har. Og ellers så må det være min søsters lille pige der har været med til det :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

samantha1986 skriver:

Det håber jeg at jeg har. Og ellers så må det være min søsters lille pige der har været med til det :-)

Ja måske. Her var det mig som skulle blødes op  

Da min bror så skulle være far ville jeg også igang. Desværre gik der lang tid, men nu venter de nr 2 og jeg nr 1 med 10 ugers mellemrum. Det bliver sjovt! 

Anmeld

27. april 2011

Isabella_mor

samantha1986 skriver:

Han har været meget afvisende tidligere hvis jeg havde købt lidt baby tøj osv. Min søster har lige født så gik og købte lidt til hende. Men så har han på det sidste sagt det er fint nok jeg køber noget. Også fordi jeg er på su og vil være det de næste par år. Og jeg tænker lidt, han siger da ikke ja til at købe en barnevogn hvis det ikke er fordi han snart vil i gang. Så er spændt på at se hvad næste træk fra ham bliver ;-)

måske er han så småt ved at venne sig til tanken.. det samme skete for os. jeg har brugt LAAAAAAANG tid på at overtale min kæreste til at prøve. og ja så blev han overtalt stille og roligt.. og nu har vi jo lille Villads.. det er bare skønt med skønt på..

Anmeld

27. april 2011

samantha1986

isabellamor skriver:

måske er han så småt ved at venne sig til tanken.. det samme skete for os. jeg har brugt LAAAAAAANG tid på at overtale min kæreste til at prøve. og ja så blev han overtalt stille og roligt.. og nu har vi jo lille Villads.. det er bare skønt med skønt på..

Jamen så har jeg jo lige et eksempel på at det godt kan betale sig at blive ved med at snakke lidt om det hi hi. Og en sød bette trold I fik jer :-)

Håber også han begynder at vænne sig til tanken. vil gerne i gang snart men indtil videre må jeg nøjes med t købe lidt ting

Anmeld

27. april 2011

samantha1986

Ja måske. Her var det mig som skulle blødes op  

Da min bror så skulle være far ville jeg også igang. Desværre gik der lang tid, men nu venter de nr 2 og jeg nr 1 med 10 ugers mellemrum. Det bliver sjovt! 

Ej hvor sjovt, så får de da en masse glæde af hinanden når de ligger så tæt. Men det bliver da spændende. :-) ved i hvad det bliver?

Anmeld

27. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

samantha1986 skriver:

Ej hvor sjovt, så får de da en masse glæde af hinanden når de ligger så tæt. Men det bliver da spændende. :-) ved i hvad det bliver?

Nej ikke endnu, er kun i 9-10 uger henne.

Ved ikke om vi vil vide det faktisk 

Men ja det bliver rigtig hyggeligt. Min svigerinde er som en søster for mig, så kan ikke forestille mig noget bedre end at være på barsel samtidig med hende. 

Anmeld

27. april 2011

samantha1986

Nej ikke endnu, er kun i 9-10 uger henne.

Ved ikke om vi vil vide det faktisk 

Men ja det bliver rigtig hyggeligt. Min svigerinde er som en søster for mig, så kan ikke forestille mig noget bedre end at være på barsel samtidig med hende. 

Ja så går der lige lidt endnu før i kan få det at vide. Men det er da også lidt sjovt ikke at vide det og man kan købe så meget neutralt babytøj så det er jo ikke noget problem.

Det bliver da godt at kunne være på barsel sammen med en man kender. også når hun har prøvet det før, så ved hun jo også hvad man skal gøre i de forskellige situationer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.