Ej har simpelthen købt noget selv om der ingen baby er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

864 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. april 2011

samantha1986

Jeg sad i dag på nettet, og kunne se min kusine havde baby ting til salg, heri blandt en trille barnevogn som er som ny. har stået inden for og hendes barn har næsten ikke brugt den. Nypris er 4499 kr, og jeg kunne få den til 1000 kr. Kæresten sagde den tager vi sku for hvem ved hvornår vi bliver gravide..

Var da lige i den syvende himmel. dog skal det siges han ikke lige har lyst til at gå i gang med projekt baby men havde aldrig troet han ville sige jeg skulle købe den :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

samantha1986 skriver:

Jeg sad i dag på nettet, og kunne se min kusine havde baby ting til salg, heri blandt en trille barnevogn som er som ny. har stået inden for og hendes barn har næsten ikke brugt den. Nypris er 4499 kr, og jeg kunne få den til 1000 kr. Kæresten sagde den tager vi sku for hvem ved hvornår vi bliver gravide..

Var da lige i den syvende himmel. dog skal det siges han ikke lige har lyst til at gå i gang med projekt baby men havde aldrig troet han ville sige jeg skulle købe den :-)

Hyggeligt nok  Og en dejlig tilkendegivelse om, at i skal være forældre sammen 

Anmeld

27. april 2011

samantha1986

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hyggeligt nok  Og en dejlig tilkendegivelse om, at i skal være forældre sammen 

Var godt nok noget verrasket.. For han har flere gange sagt nej han skulle ikke have børn, som så blev ændret til der ville gå mange år. Men hvis han siger ja til en barnevogn og alt andet jeg må købe så ligger det vist ikke så langt ude i fremtiden.

Og kom da lige til at elske ham mere end før, for han ved børn er min store drøm.. :-)

Anmeld

27. april 2011

twinboys

samantha1986 skriver:

Anmeld

27. april 2011

samantha1986 skriver:

Var godt nok noget verrasket.. For han har flere gange sagt nej han skulle ikke have børn, som så blev ændret til der ville gå mange år. Men hvis han siger ja til en barnevogn og alt andet jeg må købe så ligger det vist ikke så langt ude i fremtiden.

Og kom da lige til at elske ham mere end før, for han ved børn er min store drøm.. :-)

Så smelter man da helt   Hvor er det bare dejligt! 

Anmeld

27. april 2011

Kruse90

jubiiiii

Anmeld

27. april 2011

samantha1986

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Så smelter man da helt   Hvor er det bare dejligt! 

Ja det gør man godt nok :-) Og dagen blev bare så god :-)

Osse fordi man ved hvor stor en ting det er

Anmeld

27. april 2011

samantha1986 skriver:

Ja det gør man godt nok :-) Og dagen blev bare så god :-)

Osse fordi man ved hvor stor en ting det er

Præcis.  Det skal nok blive godt. Virker til du har blødt ham lidt op 

Anmeld

27. april 2011

Isabella_mor

samantha1986 skriver:

hmmm.... det der kunne da ellers godt tyde på atr det hvertfald er dig han gerne vil have børn med når de gør sådan nogle ting.. ellers er han bare typen der slår til når der er et godt tilbud.. total dynelarsen..  

Anmeld

27. april 2011

samantha1986

isabellamor skriver:

hmmm.... det der kunne da ellers godt tyde på atr det hvertfald er dig han gerne vil have børn med når de gør sådan nogle ting.. ellers er han bare typen der slår til når der er et godt tilbud.. total dynelarsen..  

Han har været meget afvisende tidligere hvis jeg havde købt lidt baby tøj osv. Min søster har lige født så gik og købte lidt til hende. Men så har han på det sidste sagt det er fint nok jeg køber noget. Også fordi jeg er på su og vil være det de næste par år. Og jeg tænker lidt, han siger da ikke ja til at købe en barnevogn hvis det ikke er fordi han snart vil i gang. Så er spændt på at se hvad næste træk fra ham bliver ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.