et lille skår i glæden på Marcus første fødselsdag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

Barbamama

Drømmer skriver:

Ja tror jeg forstår hvad du mener., det kunne godt være jeg skulle prøve det! vil virkelig ikke miste kontakten til hende

Altså jeg havde en misforståelse med en på et tidspunkt over telefonen hvor hun blev rigtig ked af det. Dagen efter tog jeg over til hende og fik snakket det igennem og det viste sig at vi havde misforstået hinanden. Efter vi havde snakket om det var den skid ude af verden. Det er bare nemmest når man er sammen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Carl-Emil's mor

Drømmer skriver:

Min største frygt er også bare at Marcus midster sin farmor. han har i forvejen hverken farfar eller morfar. men heldigvis en fantastsik bedstefar.

Har snakket med kæresten om det, han er på min side, men kan fornemme lidt på ham at han helst ikke vil blande sig for meget.

Du kan tro det krævede lang tid at få mig formuleret som jeg gjorde i den sidste besked. var bare så ked af det og sur

Skønt med din mands støtte, men forstår også godt hvis han ikke vil blande sig, og dog.. Det er han nødt til.. Min kæreste havde det lidt i starten at han ikke troede hans mor var så slem som hun var men alligevel forsvarede han mig og vores forhold så var utrolig rart..

Jeg synes du skal spørge ham til råds, ikke at han skal stå og snakke med den ene også den anden, men han kender sin mor bedre (vil jeg da tro) så han vil nok bedre kunne komme med et løsningsforeslag til hvad I kan gøre for at få situationen bedre..

Herhjemme har vi bare valgt at sige der findes 1 mormor som er flyvende super mormor, 1 morfar og en bonusmormor og det tror jeg man kommer lige så langt med hvis ens forhold til farmor er helt af helveds til.. Meeeen lad os nu satse på at jeres forhold bare lige slår lidt gnister

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.