Skal lige høre om det er mig der er total galt på den.
Svar gerne ærligt.
Marcus blev 1 år igår, og hele familien var inviteret. vi havde en super god dag, og nød det dejlige vejr, pludselig opdager jeg at min kære svigermor er taget hjem!!! hun har så KUN sagt farvel til Michael!!!! blev vildt skuffet.
Her til morgen vælger jeg så at skrive til hende, efter lang tids overvejelse.
Skrev: Hej. tak fordi du kom til Marcus fødselsdag igår, men jeg må indrømme at jeg både er ked af det og skuffet over at du ikke sagde farvel til mig da du gik.
Hun svarer så tilbage; Så kan vi være ked af det begge to, du kunne hverken sige goddag da jeg kom, og kunne overhovedet ikke svarer når jeg henvente mig til dig, synes ikke det er særlig rart at høre alt det i laver med din mor og hendes mand og hvor meget de får lov til at hjælpe jer hele tiden. det er snart 2 mdr siden du har kunne komme her, og hvis du bare hørte lidt efter blev der sagt farvel da dig og Marcus sad og spiste kage!
Her til skal det lige siges at da hun kom stod vi og snakkede, bla. om at hun havde problemer med bilen, så derfor var hun kommet lidt senere, så ved at jeg sagde hej til hende. Jeg henvente mig til hende flere gange, bl.a. med at hun kunne hjælpe Marcus med at pakke gaver op. osv. men indrømmer da, at det ikke var hende jeg snakkede mest med i løbet af dagen, men vi var også 19 mennesker.
Min mor og hendes mand, bor rigtig tæt på, og tager selv initiativ til kontakt, hun vil ikke rigtig komme her, og tager ikke selv den store kontakt.
Vi besøgte hende for en måned siden alle 3. michael og marcus har været der et par gange siden.
skrev så til hende: Jeg er ked af at vi har så forskellig en oplevelse af tingene, men synes nu du burde have prikket til mig da du sagde farvel, Jeg sagde da virkelig også goddag til dig, vi stod da og snakkede ude i køkkenet lige da du kom, Men undskylkder hvis du har en anden opfattelse, mht, at det er længe siden jeg har været hjemme hos dig, er det ikke fordi jeg ikke har haft lyst, men det har bare ikke passet, og det er jeg ked af
Min svigermor arbejder aften, så det er ikke altid nem af finde en dag.
Hun svarer så tibage: NÅ, men hav det godt!
Bliver jo vildt ked af det, da jeg da vildt gerne vil have et godt forhold til min svigermor, og det har før været super godt!
Bliver også sådan lidt hvad så nu. vil hun ikke snakke med os mere, eller hvad skal der lige ske.
Er det mig der er helt gal på den, når jeg bliver vildt ked af det og såret? eller er jeg i min ret til det?
PLEASE hjælp med gode råd