Har I også den følelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

Mira0911

SussieThyssen skriver:

En blærebetændelse kan opstå inden for få timer, så det kan du ikke regne med..og masser af kvinder får blærebetændelse undervejs i graviditeten jævnligt.
Så hvis du ikke sådan ellers plejer at rende på wc, så en god ide er at få det lige tjekket i morgen.

Altså nu er det meget normalt i en graviditet at man ofte skal rende på toilettet, fordi fosteret dasker til blæren... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

SussieThyssen

BB78 skriver:

Den sætning kender jeg alt for godt i min graviditet - jeg nåede op på 6 x pencilin for blærebetændelse 

Ja netop.
Det der undrer mig lidt er, at jeg synes det med blærebetændelser hos gravide har taget til gennem de senere år.
Jeg spekulerer på om det skyldes at den bakteriegruppe er blevet mere resistent??

Anmeld

26. april 2011

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Altså nu er det meget normalt i en graviditet at man ofte skal rende på toilettet, fordi fosteret dasker til blæren... 

Hvis du havde læst videre ned gennem tråden, så ville du have set, at det er noget af det første jeg skriver

Anmeld

26. april 2011

lukasmor

"Tisseriet" kommer i starten af graviditeten pga. hormonerne og sidst i graviditeten pga. baby trykker på blæren

Anmeld

26. april 2011

Mira0911

SussieThyssen skriver:

Hvis du havde læst videre ned gennem tråden, så ville du have set, at det er noget af det første jeg skriver

Jeg har læst alle din svar... 

Jeg spørger kun om det kan passe at fosteret allerede dasker så meget til blæren... Men det vidst meget forskelligt fra graviditet til gravi... 

Anmeld

26. april 2011

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Jeg har læst alle din svar... 

Jeg spørger kun om det kan passe at fosteret allerede dasker så meget til blæren... Men det vidst meget forskelligt fra graviditet til gravi... 

Jada..det kan det sagtens.
De to store af mine lå og sparkede på min blære allerede fra ca uge 12 og de blev ski ved med at hoppe på den lige til de vendte sig

Anmeld

26. april 2011

4kløver

Lukasmor skriver:

"Tisseriet" kommer i starten af graviditeten pga. hormonerne og sidst i graviditeten pga. baby trykker på blæren

Jep sådan har jeg haft det med alle 4

Anmeld

26. april 2011

Mira0911

SussieThyssen skriver:

Jada..det kan det sagtens.
De to store af mine lå og sparkede på min blære allerede fra ca uge 12 og de blev ski ved med at hoppe på den lige til de vendte sig

De kære små, skal jo også have lidt sjov derinde bagved... 

Anmeld

26. april 2011

SussieThyssen

MoarJ skriver:

De kære små, skal jo også have lidt sjov derinde bagved... 

Ja..det må jo nok være lidt kedeligt at ligge der og glo på væggene i 9 måneder, og så ikke engang have en gang farvekridt med, så man kan tegne på dem

Anmeld

27. april 2011

Clisolka

SussieThyssen skriver:

Ja netop.
Det der undrer mig lidt er, at jeg synes det med blærebetændelser hos gravide har taget til gennem de senere år.
Jeg spekulerer på om det skyldes at den bakteriegruppe er blevet mere resistent??

Det kunne godt tyde på det  Jeg fik dog også den samme slags pencilin alle gangene... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.