Har I også den følelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.093 visninger
22 svar
0 synes godt om
26. april 2011

Mira0911

Jeg er nu 19+1... Føler dælme jeg skal tisse hele tiden.... Synes jeg kan huske at det først kommer senere i graviditeten eller er jeg helt galt på den? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

JuliaNielsen

MoarJ skriver:

Jeg er nu 19+1... Føler dælme jeg skal tisse hele tiden.... Synes jeg kan huske at det først kommer senere i graviditeten eller er jeg helt galt på den? 

Jeg er 26+3 Og mit (tissen) begyndte først for et par dage siden ;-)

Anmeld

26. april 2011

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Det afhænger meget af hvordan og hvoer barnet ligger, så det er meget forskelligt.
For mange er det et stort renderi i starte, for andre i slutningen, så det kan man ikke regne ret meget med...og hvis bebsen ligger og klemmer din blære, jamen så vil du også skulle rende oftere.

Men jeg tænker...skulle du have reddet dig en gang blærebetændelse??

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. april 2011

Mira0911

SussieThyssen skriver:

Det afhænger meget af hvordan og hvoer barnet ligger, så det er meget forskelligt.
For mange er det et stort renderi i starte, for andre i slutningen, så det kan man ikke regne ret meget med...og hvis bebsen ligger og klemmer din blære, jamen så vil du også skulle rende oftere.

Men jeg tænker...skulle du have reddet dig en gang blærebetændelse??

Kærligst
Sussie

Har næsten lige været ved Jm og der var ikke tegn på noget... 

Anmeld

26. april 2011

Millesmammi

jeg er 10 uger henne, og jeg har det også sådan. også ved sidste gravidtitet.

Anmeld

26. april 2011

Mira0911

Millesmammi skriver:

jeg er 10 uger henne, og jeg har det også sådan. også ved sidste gravidtitet.

Havde det også i sidste graviditet, husker bare ikke om det var på samme tidspunkt... 

Anmeld

26. april 2011

Mira0911

JuliaNielsen skriver:

Jeg er 26+3 Og mit (tissen) begyndte først for et par dage siden ;-)

Det kan være det svinger meget fra kvinde til kvinde med hvornår det begynder... 

Anmeld

26. april 2011

SussieThyssen

Har næsten lige været ved Jm og der var ikke tegn på noget... 

En blærebetændelse kan opstå inden for få timer, så det kan du ikke regne med..og masser af kvinder får blærebetændelse undervejs i graviditeten jævnligt.
Så hvis du ikke sådan ellers plejer at rende på wc, så en god ide er at få det lige tjekket i morgen.

Anmeld

26. april 2011

maryjane

Er 19+4 og render mega mange gange på toilet, ISÆR om natten.

Anmeld

26. april 2011

Clisolka

SussieThyssen skriver:

En blærebetændelse kan opstå inden for få timer, så det kan du ikke regne med..og masser af kvinder får blærebetændelse undervejs i graviditeten jævnligt.

Den sætning kender jeg alt for godt i min graviditet - jeg nåede op på 6 x pencilin for blærebetændelse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.