Da google ikke vil give mig svaret, så kan I måske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

Kløver

MaybeBaby skriver:

Er man halvvejs, når man er 19+0 eller 20+0. Min søster sender altid en sms hver gang jeg går ind i en ny uge og i søndags, hvor jeg nappede de 19+0, så skrev hun: Tillykke, du er nu halvvejs. Og en anden herinde, skrev også at hun nu var halvvejs, og vi er lige langt.

Jeg er forvirret, da jeg ville mene at halvdelen af 40+0 = 20+0?

/Mette - måske halvvejs?

jeg mener det er 20+0 da man jo har termin når man er 40+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Kofoed.

R&N skriver:

20+0... termin er jo 40+0... hende der skrev det forleden venter tvillinger og skal sættes igang/ha ks når hun er 38+0..

Tak for i andre "forsvare" mig, imens svingermor var på besøg, så jeg ikke selv kunne, hehe.

Men ja, tvillinger har en graviditets længde på 38 og alt derefter er, at "gå over tid" og du MÅ IKKE runde de 40+0 når der er to..

Anmeld

26. april 2011

Troldemommi

Sikke en sød søster du har dig, hun glæder sig nok til at blive moster :-) men jeg vil også sige det er ved 20+0 du er halvvejs :-)

Anmeld

27. april 2011

MaybeBaby

Monica P skriver:

Sikke en sød søster du har dig, hun glæder sig nok til at blive moster :-) men jeg vil også sige det er ved 20+0 du er halvvejs :-)

Ja, hun er trods alt den eneste der direkte skreg, da hun blev fortalt det Hun har en pige på 10 og de kan ikke få flere, så hun har BARE glædet sig til at blive moster! Ja, hun tager endda en forlænget weekend hernede vestpå, når min kæreste har haft sine 14 dages barsel, så jeg kan sove lidt Fantastisk søster

Anmeld

27. april 2011

Caroline86

20+0 så er du halvvejs...

hvis du venter tvillinger er du halvvejs ved 19+0 fordi en tvillingegraviditet bliver betragtet som 38 fulde uger og ikke 40 fulde uger

Anmeld

27. april 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Tak for i andre "forsvare" mig, imens svingermor var på besøg, så jeg ikke selv kunne, hehe.

Men ja, tvillinger har en graviditets længde på 38 og alt derefter er, at "gå over tid" og du MÅ IKKE runde de 40+0 når der er to..

Ja, det er SÅ smart, at der altid er nogle, der svarer, når man er for utålmodig Bliver der for trængt efter de 38+?

/Mette - der kun ved noget om én og må derfor spørger dem med to

Anmeld

27. april 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Ja, det er SÅ smart, at der altid er nogle, der svarer, når man er for utålmodig Bliver der for trængt efter de 38+?

/Mette - der kun ved noget om én og må derfor spørger dem med to

Pladsen bliver træng længe inden Men du som mor kan ikke holde til at bære dem, de bliver for tunge og krævende og de er store nok til fint at kunne klare uden for, så heller aflaste moar.

Anmeld

27. april 2011

Lise 26

Mileva skriver:

Er det ikke fordi når man siger man er uge 19+0 så er man i den 20. uge af graviditeten? Eller hvordan er det nu det hænger sammen

jo det mener jeg også at du har ret i.. når man er 19+0 mener jeg også at det hedder uge 20

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.