Hjælp!! Er det slut?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

Filippa & Liva

Anonym skriver:

Håber jeg virkelig også  Jeg vil prøve at få fat på min læge imorgen og håber så hun sender mig til tidlig scanning eller kan berolige mig på anden måde, men puuuh det bliver en lang aften/nat!!!! Vil ikke af med min lille spire

Nej, jeg forstår dig virkelig virkelig godt....

Håber det bedste for dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Majeha

Jeg testede bragende positiv i 6. uge. Tog kun den ene test, og der var 2 i pakken. Da jeg skulle til første lægesamtale, ville jeg ligevise faren hvordan sådan en positiv test så ud, så tog den anden test der, og der var stregen enormt svag. Det var også morgenurin i 9. uge. Men har en skøn søn i dag, så her betød det ikke noget, at den ikke var så kraftig som den første test

Og da du ikke har blødt eller haft stærke smerter, men stadig har symptomer, tror jeg ikke du skal være bekymret Håber for dig, alt er som det skal være. 

Anmeld

26. april 2011

rogerrasch

fandt ud af jeg var gravid også aborterede jeg kort tid efter nåede kun lige til første graviditets undersøgelse også sendte hun mig videre til scanning akut fordi hun ikk kunne lide jeg blødte også havde jeg aborteret

Anmeld

26. april 2011

Ka+Ma=Be

Tror ikke du skal blive så bekymret så hurtigt! Hvis du stadig har symptomer, vil jeg ikke tro at det er en abort. Som en anden nævner, så falder HcG niveauet på et tidspunkt i graviditeten. Hvornår er jo meget individuelt.

Jeg ville først bekymre mig hvis jeg fik voldsomme smerte + blod! Så helt rolig  Det er ikke unormalt at have stik i siden eller maven i form af ligamentsmerter.

Men jo, hvis du er nervøs, så er et smut forbi lægen altid en god ide!

Håber at alt er som det skal være

Anmeld

26. april 2011

Becca83

Hejsa...

Da jeg fik bekræftet min graviditet i sin tid, var stregen også meget utydelig. Lægen sagde dog, at uanset hvor utydelig den er, så er det fordi den er positiv. Hvis testen er negativ ville stregen slet ikke være til stede... Men kan sagtens forstå din bekymring når nu stregen har været tydelig tidligere... Krydser fingre for at alt er ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.