Hjælp!! Er det slut?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.414 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. april 2011

Anonym trådstarter

Okay piger- jeg er rædselsslagen for at min graviditet er ved at gå i sig selv:

Jeg er 8uger henne og har de forskellige symptomer, kvalme, ømme bryster og en overvældende træthed. Trætheden virker dog ikke som almindelig træthed, hele min krop føles enormt tung og jeg kan slet ikke udfolde mig fysisk som jeg plejer uden at jeg er helt død bagefter!!

Jeg testede meget i starten af min graviditet og de blev hurtigt bragende positive. 3 uger efter testede jeg igen og den synes at være blevet lidt svagere, men jeg tænkte at det nok bare var en variation i testen.

Idag har jeg så testet igen på baggrund af den ualmindelige træthed, samt smerter i venstre side af underlivet som jeg døjede med i sidste uge. Og teststregen var nærmest ikke-eksisterende!! (morgenurin)

Er så ked af det- læste lidt på nettet om at faldende Hcg var ensbetydende med enten spontan abort eller GUL.  Åh hvor er jeg ulykkelig og kan jo først kontakte lægen imorgen 

Er der nogle som har erfaringer med dette? Er det muligt at ens Hcg stiger selvom stregen aftager?

Kram fra en ulykkelig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

SkrukUngKvinde

Anonym skriver:

Jeg er 8uger henne og har de forskellige symptomer, kvalme, ømme bryster og en overvældende træthed. Trætheden virker dog ikke som almindelig træthed, hele min krop føles enormt tung og jeg kan slet ikke udfolde mig fysisk som jeg plejer uden at jeg er helt død bagefter!!

Jeg testede meget i starten af min graviditet og de blev hurtigt bragende positive. 3 uger efter testede jeg igen og den synes at være blevet lidt svagere, men jeg tænkte at det nok bare var en variation i testen.

Idag har jeg så testet igen på baggrund af den ualmindelige træthed, samt smerter i venstre side af underlivet som jeg døjede med i sidste uge. Og teststregen var nærmest ikke-eksisterende!! (morgenurin)

Er så ked af det- læste lidt på nettet om at faldende Hcg var ensbetydende med enten spontan abort eller GUL.  Åh hvor er jeg ulykkelig og kan jo først kontakte lægen imorgen 

Er der nogle som har erfaringer med dette? Er det muligt at ens Hcg stiger selvom stregen aftager?

Kram fra en ulykkelig!

Hejsa.¨

Der er vidst noget med at, HcG falder på et tidspunkt i graviditetn. Så jeg tror du skal tage den lidt med ro, og det bedste vil selfølgelig være at kontakte lægen imorgen. 

for dig!

Knus

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

SkrukUngKvinde skriver:

Hejsa.¨

Der er vidst noget med at, HcG falder på et tidspunkt i graviditetn. Så jeg tror du skal tage den lidt med ro, og det bedste vil selfølgelig være at kontakte lægen imorgen. 

for dig!

Knus

Ja Hcg kan være faldende omkring uge 10, det har jeg også læst. Men det er desværre langt tidligere i forløbet min test blev svagere og nu idag i 8uge er den næsten væk! Det er dog også deri mit håb ligger. Prøver at tage den med ro- men den uvished gør mig virkelig bange/ked!

Tak for dit svar og for

Anmeld

26. april 2011

rogerrasch

jeg testede også positiv med vores ønskebarn, men den blev svagere og svagere så det viste sig at jeg havde aborteret spontant, er så ulykkelig over at vi nu må prøve igen da vi var 2 år om at blive gravid første gang

Anmeld

26. april 2011

nahoje

Jeg tror ikke at styrken har nogle betydning. Jeg testede kun én gang og der var to streger, så valgte jeg ikke at bekymre mig så meget. Men det er selvfølgelig en lettelse at få det bekræftet hos lægen. Held og lykke med det

Anmeld

26. april 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Kram fra en ulykkelig!

for, at alt er okay med bebsen

Anmeld

26. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg har igen erfaring at dele ud af, men vil blot sende dig et kæmpe kram og  fingre for at alt er ok 

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

rogerrasch skriver:

jeg testede også positiv med vores ønskebarn, men den blev svagere og svagere så det viste sig at jeg havde aborteret spontant, er så ulykkelig over at vi nu må prøve igen da vi var 2 år om at blive gravid første gang

Åh, det gør mig virkelig ondt!!  Livet er bare uretfærdigt nogle gange. Håber i snart får jeres ønskebarn!

Hvornår blev testen svagere og hvornår aborterede du?

Anmeld

26. april 2011

Filippa & Liva

uha, håber virkelig det bedste for dig og at den lille spire har det som den skal have det inde i maven..

Kan du evt. blive sendt til en tidlig scanning??

normalt plejer hcg niveauet jo først at falde fra uge 12..

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

uha, håber virkelig det bedste for dig og at den lille spire har det som den skal have det inde i maven..

Kan du evt. blive sendt til en tidlig scanning??

normalt plejer hcg niveauet jo først at falde fra uge 12..

Håber jeg virkelig også  Jeg vil prøve at få fat på min læge imorgen og håber så hun sender mig til tidlig scanning eller kan berolige mig på anden måde, men puuuh det bliver en lang aften/nat!!!! Vil ikke af med min lille spire

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.