avavav

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

har haft det dårligt i flere uger kvalme svimmel hovedpine og mærkelig boblen i maven .. og de sidste to dage ømt bryst. men det må have været fordi jeg skulle ha min mens men den er overhoved ikke normal.for den skifter mellem brunt og blod og smerterne er væk lige pt

Hmmm..jeg tror altså godt du kan være gravid...du er ikke den eneste, der ved graviditet kan have netop de symptomer der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Hmmm..jeg tror altså godt du kan være gravid...du er ikke den eneste, der ved graviditet kan have netop de symptomer der.

hmm det er desværre kun blod nu men ikke styrtene som det plejre  ævæv heller ikke denne måned det er umulig at finde sin æggeløsning når ens mens er uregelmæssig men sidst jeg havde den var den 21 marts og idag er det den 26 april så det er da tæt på vis det bliver ved sådan så kan det være den bliver regel mæssig krydser finger

Anmeld

26. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

hmm det er desværre kun blod nu men ikke styrtene som det plejre  ævæv heller ikke denne måned det er umulig at finde sin æggeløsning når ens mens er uregelmæssig men sidst jeg havde den var den 21 marts og idag er det den 26 april så det er da tæt på vis det bliver ved sådan så kan det være den bliver regel mæssig krydser finger

Det må man da så håbe.
jeg har altid været utroligt uregelmæsseig, men har alligevel haft let ved at blive gravid...så der er da håb forude.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.