avavav

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

870 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. april 2011

Anonym trådstarter

heej. jeg er rigtig ked.

jeg har haft symtomper på graviditet de sidtste par uger. men har valgt ikke at teste.skulle have mens den 21 april men min mens er ret uregelmæssig.. har så de seneste dage haft et par pletter af brunt udflåd.

og idag kommer der masser af brunt (med rødt skær)udflåd.

er det min mens ?? det niver i venstre side.

syndes det er blevet værre her hen på eftermiddagen.

nu er mit spørgsmål er det min mens som er på vej?? jeg plejre at bløde ekstrem meget og ha rigtig ondt. og kun brun udflåd efter mens men nu har jeg det før?? kan jeg ha været gravid.. vores lokale supermarked havde ikke flere teste så jeg må vente til i næste uge....undskylder for det lange indlæg..

håber i kan hjælpe mig

ps smerterne går osse lidt om bagved ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Holbæktrunten

Jeg har desværre ikke det gyldne råd... Men vil sige at man jo godt kan være gravid og stadig have brunligt udflåd/pletbløde.

Hvis jeg var dig ville jeg skynde mig på apoteket og købe nogle tests, hvis ikke dit supermarkede har... Og skulle de vise positiv, ville jeg ringe til læge/vagtlæge

Anmeld

26. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

heej. jeg er rigtig ked.

jeg har haft symtomper på graviditet de sidtste par uger. men har valgt ikke at teste.skulle have mens den 21 april men min mens er ret uregelmæssig.. har så de seneste dage haft et par pletter af brunt udflåd.

og idag kommer der masser af brunt (med rødt skær)udflåd.

er det min mens ?? det niver i venstre side.

syndes det er blevet værre her hen på eftermiddagen.

nu er mit spørgsmål er det min mens som er på vej?? jeg plejre at bløde ekstrem meget og ha rigtig ondt. og kun brun udflåd efter mens men nu har jeg det før?? kan jeg ha været gravid.. vores lokale supermarked havde ikke flere teste så jeg må vente til i næste uge....undskylder for det lange indlæg..

håber i kan hjælpe mig

ps smerterne går osse lidt om bagved ??

Du kan have været gravid og du kan stadig være det.
Så der er jo næsten ikke andet at gøre end at tage den med ro og tage en test når du kan få fat i en, hvis du altså ikke kan komme ind på et apotek og få en.
Hvis jeres brugs har en leveringsaftale med et nærliggende apotek, kan du ringe til det apotek og bede dem om at sende en test ud til dig i brugsen, så du får den næste dag, ganske ligesom når man får medicin sendt ud, også selvom det er håndkøb.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Du kan have været gravid og du kan stadig være det.
Så der er jo næsten ikke andet at gøre end at tage den med ro og tage en test når du kan få fat i en, hvis du altså ikke kan komme ind på et apotek og få en.
Hvis jeres brugs har en leveringsaftale med et nærliggende apotek, kan du ringe til det apotek og bede dem om at sende en test ud til dig i brugsen, så du får den næste dag, ganske ligesom når man får medicin sendt ud, også selvom det er håndkøb.

Kærligst
Sussie

også selv om der er blod imellem?? river sindsyg meget i venstre side ...

ja men den kan vel også vise posetiv selv om jeg var det mere vis det var sådan ??

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Jeg har desværre ikke det gyldne råd... Men vil sige at man jo godt kan være gravid og stadig have brunligt udflåd/pletbløde.

Hvis jeg var dig ville jeg skynde mig på apoteket og købe nogle tests, hvis ikke dit supermarkede har... Og skulle de vise positiv, ville jeg ringe til læge/vagtlæge

bor på landet og ingen bil hjemme

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

eller vi bor på landet i en mini by med en lille købmand

Anmeld

26. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

også selv om der er blod imellem?? river sindsyg meget i venstre side ...

ja men den kan vel også vise posetiv selv om jeg var det mere vis det var sådan ??

Jada...der er mange kvinder der bløder i starten af en graviditet med friskt blod...nogle får endda mens.
Så det kan man altså ikke altid regne med.
Men hvis du har ret ondt også, så tror jeg du er ved at skille dig af med det igen, men...man ved jo aldrig.
Ellers må du ringe til lægen og få en undersøgelse.

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jada...der er mange kvinder der bløder i starten af en graviditet med friskt blod...nogle får endda mens.
Så det kan man altså ikke altid regne med.
Men hvis du har ret ondt også, så tror jeg du er ved at skille dig af med det igen, men...man ved jo aldrig.
Ellers må du ringe til lægen og få en undersøgelse.

hmm tror bare det er mens der er kommet

plejre bare ikke at være brunt i starten og blive rødt nu...

og plejre heller ikke have det i denne grad det plejre at være meget værre

Anmeld

26. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

hmm tror bare det er mens der er kommet

plejre bare ikke at være brunt i starten og blive rødt nu...

og plejre heller ikke have det i denne grad det plejre at være meget værre

Måske...somme tider kan kroppen lave hormonspring, og så opfører den sig anderledes, men som sagt det kan også have været en lille graviditet, der ikke rigtigt er blevet til noget.
Men se nu tiden an, det skal nok lykkedes.

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Måske...somme tider kan kroppen lave hormonspring, og så opfører den sig anderledes, men som sagt det kan også have været en lille graviditet, der ikke rigtigt er blevet til noget.
Men se nu tiden an, det skal nok lykkedes.

har haft det dårligt i flere uger kvalme svimmel hovedpine og mærkelig boblen i maven .. og de sidste to dage ømt bryst. men det må have været fordi jeg skulle ha min mens men den er overhoved ikke normal.for den skifter mellem brunt og blod og smerterne er væk lige pt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.