Hvilken mad skal vi vælge? Det skal være nemt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

.....

Rejecoctail kunne også være lækkert ... men ja, altså frikadeller, kartoffel salat osv, det er jo også lækkert...passer godt til sommeren og er nem at tilberede i forvejen..men igen, det er jo hvad man selv er til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Blaabjerg

Mut skriver:

Rejecoctail kunne også være lækkert ... men ja, altså frikadeller, kartoffel salat osv, det er jo også lækkert...passer godt til sommeren og er nem at tilberede i forvejen..men igen, det er jo hvad man selv er til

For satan hvor har i mange gode forslag 

Hvad med sådan noget som velkomsdrink? Er det en god idé?? Og hvad kan man evt. servere??? 

Anmeld

26. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Blaabjerg skriver:

Hej tøser 

Om ikke ret længe skal vi holde barnedåb for vores lille smukke pige  Og vi glæder os HELT VILDT! 

MEN, vi er helt lost med hvad vi skal servere. Det skal være noget nemt, lækkert og ikke alt for dyrt.

Kom gerne med nogle forslag??? 

Jeg ved ik hvor dyrt det må være, men min svigerinde og hendes mand valgte sådan en helstegt pattegris med tilbehør fra en catering i midtjylland til en fest de hold. Det var vist ikke voldsomt dyrt, men husker ikke det fulde beløb. Det var virkelig lækkert alt sammen. 

Anmeld

26. april 2011

.....

Blaabjerg skriver:

For satan hvor har i mange gode forslag 

Hvad med sådan noget som velkomsdrink? Er det en god idé?? Og hvad kan man evt. servere??? 

Hihi

Velkomstdrink har jeg aldrig prøvet til en barnedåb før . Men ellers kunne i lige skåle i champagne (Det kan de fleste lide) , og så kan børnene få sodavand. Hvor I siger Velkommen til, at I glæder sig til at få en hyggelig dag allesammen osv..

Anmeld

26. april 2011

Blaabjerg

Mut skriver:

Hihi

Velkomstdrink har jeg aldrig prøvet til en barnedåb før . Men ellers kunne i lige skåle i champagne (Det kan de fleste lide) , og så kan børnene få sodavand. Hvor I siger Velkommen til, at I glæder sig til at få en hyggelig dag allesammen osv..

Har jeg heller ikke, men fint skal det være 

Anmeld

26. april 2011

.....

Blaabjerg skriver:

Har jeg heller ikke, men fint skal det være 

Ja, man holder jo ikke barnedåb hver dag , hehe.

Anmeld

26. april 2011

Rockertand

Blaabjerg skriver:

Jeg ville klart vælge helstegt pattegris med salatbar, det er lækkert her til sommer, en rigtig ude-aktivitet, nogle havemøbler, ungerne på græsplænen, mændene med en kold pils, kvinderne med hvidvin og hygge hele aftenen.....ahhh.....

Anmeld

26. april 2011

Worldwide

Vi havde lavet et stort udvalg af forskelligt grønt osv og pitabrød - det var et kæmpe hit! Der var noget for alle og det tog ikke ret lang tid at klargøre.

Også havde vi kaffe med lækker kage og småkager + frugt

Alt i alt kom vi af med knap 1500 for mad, drikke og kage til 22 mennesker Nemt og billigt

Anmeld

26. april 2011

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Vi fik brunch til min datters barnedåb. Det var også super lækkert :-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

26. april 2011

Mette+Mathias

Hvad med en taco-bar? Hvis det skal være mad som ikke er for tung?

Stort set alle grøntsagerne kan snittes dagen før, salsa købes på glas, guacamole laves dagen før, kødet kan steges dagen før.

På selve dagen skal man kun snitte de sidste grøntsager og varme kødet og taco-skallerne (ville dog købe taco-tubs, så folk ikke spilder ned af deres pæne tøj).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.