Hvilken mad skal vi vælge? Det skal være nemt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.532 visninger
21 svar
0 synes godt om
26. april 2011

Blaabjerg

Hej tøser 

Om ikke ret længe skal vi holde barnedåb for vores lille smukke pige  Og vi glæder os HELT VILDT! 

MEN, vi er helt lost med hvad vi skal servere. Det skal være noget nemt, lækkert og ikke alt for dyrt.

Kom gerne med nogle forslag??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

samantha1986

Blaabjerg skriver:

Hej tøser 

Om ikke ret længe skal vi holde barnedåb for vores lille smukke pige  Og vi glæder os HELT VILDT! 

MEN, vi er helt lost med hvad vi skal servere. Det skal være noget nemt, lækkert og ikke alt for dyrt.

Kom gerne med nogle forslag??? 

Nu er det forskelligt hvad man er til.

men min søster skal her til sommer holde barnedåb og hvis jeg har forstået hende rigtigt så er det kaffebord vi skal have.

Har dog også været til en barnedåb hvor det var frikadeller, kartoffelsalat, pølsehorn, hamburgryg og pølser og brød. meget nemt og simpelt. Men igen det er jo hvad man er til

Anmeld

26. april 2011

Filippa & Liva

Hvad med noget lækker kød på grillen?

Som tilbehør kunne man selv lave kartoffel salat, blandet alm. salat og brød til?

Det er noget de fleste kan lide og det er nemt og lækkert.

Anmeld

26. april 2011

Blaabjerg

samantha1986 skriver:

Nu er det forskelligt hvad man er til.

men min søster skal her til sommer holde barnedåb og hvis jeg har forstået hende rigtigt så er det kaffebord vi skal have.

Har dog også været til en barnedåb hvor det var frikadeller, kartoffelsalat, pølsehorn, hamburgryg og pølser og brød. meget nemt og simpelt. Men igen det er jo hvad man er til

Det kaffebord, er det bare med: kaffe, the, kage osv? 

Vi skal nemlig også holde det her i sommer, så det skal ikke være alt for "tung" mad 

Men der er bare SÅ mange muligheder, og kan ikke beslutte mig 

Anmeld

26. april 2011

Blaabjerg

BigBabyWish skriver:

Hvad med noget lækker kød på grillen?

Som tilbehør kunne man selv lave kartoffel salat, blandet alm. salat og brød til?

Det er noget de fleste kan lide og det er nemt og lækkert.

Der er desværre ikke mulighed for at grille der hvor vi skal holde det Ellers en rigtig god ide, og det er jo virkelig lækkert 

Anmeld

26. april 2011

Filippa & Liva

Blaabjerg skriver:

Der er desværre ikke mulighed for at grille der hvor vi skal holde det Ellers en rigtig god ide, og det er jo virkelig lækkert 

Nåå, for søren..

Jamen ellers kunne I jo forberede frikadeller, kyllingelår eller andet nemt og lækkert som sagtens kan spises koldt ved siden af salat.

Anmeld

26. april 2011

Mor til 'en, og nu snart 2 :o)

Vi fik selv ved min datters barnedåb nem og lækkert mad.

Jeg vil anbefale det at man kan lave en masse lette ting, så som forskellige tærter og en god lidt anerledes spændene salat ti, pasta- salat. Små frikadeller eller kyllinge-spyd ti en spændene kartoffel-salat   ..Lækre hjemmebagte flütes ti. evt med gulerod, squrs eller krydderurter i  

Det er alt sammen nemt og det meste af det kan laves i god tid og fryses.  Så er det lyn hurtig klar ti en hurtig opvarmning og så bare blive stilt an på et flot ta selv bord.  

Anmeld

26. april 2011

Blaabjerg

BigBabyWish skriver:

Nåå, for søren..

Jamen ellers kunne I jo forberede frikadeller, kyllingelår eller andet nemt og lækkert som sagtens kan spises koldt ved siden af salat.

Det er måske også noget i den retning jeg tænker. En i familien foreslog vi kunne lave hamburgerryg, flæskesteg, frikadeller og en masse andet lækkert, og så selvfølgelig nogle lækre salater + frugt og grønt.

Og det er vel egentlig også fint nok?  Det er vel ikke maden man kommer for?? 

Anmeld

26. april 2011

Blaabjerg

Mor til 'en, og nu snart 2 :o) skriver:

Vi fik selv ved min datters barnedåb nem og lækkert mad.

Jeg vil anbefale det at man kan lave en masse lette ting, så som forskellige tærter og en god lidt anerledes spændene salat ti, pasta- salat. Små frikadeller eller kyllinge-spyd ti en spændene kartoffel-salat   ..Lækre hjemmebagte flütes ti. evt med gulerod, squrs eller krydderurter i )  

Det er alt sammen nemt og det meste af det kan laves i god tid og fryses.  Så er det lyn hurtig klar ti en hurtig opvarmning og så bare blive stilt an på et flot ta selv bord.  

Rigtig god ide, der er ihvertfald nogle ting jeg lige snupper derfra 

Anmeld

26. april 2011

Filippa & Liva

Blaabjerg skriver:

Det er måske også noget i den retning jeg tænker. En i familien foreslog vi kunne lave hamburgerryg, flæskesteg, frikadeller og en masse andet lækkert, og så selvfølgelig nogle lækre salater + frugt og grønt.

Og det er vel egentlig også fint nok?  Det er vel ikke maden man kommer for?? 

Jeg synes bestemt det er mere end fint nok!

Synes det lyder rigtig lækkert og som en god idé..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.